Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedän,onko mies kiinnostunut? Olemme

Vierailija
19.05.2018 |

kavereita,nähneet pari kolme kertaa nyt.Ja,mistä tietää,ettei mies missääntapauksessa ole kiinnostunut?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota yhteyttä eikä ehdota tapaamista.

Men are simple creatures.

Vierailija
2/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea tietää. Edellinen kommentoija sanoi, että "men are simple creatures" mutta se on todella, todella harhaanjohtava myytti ja umpiturha stereotypia. Meissä miehissä on aivan samanlaisia jahkailijoita ja ylianalysoijia kuin naisissakin, ja mekin kamppailemme sisällämme epävarmuuden ja uskalluksen kanssa. Mietimme kuumeisesti, onkohan tuo toinen kiinnostunut jne.

Jos odottaa mieheltä yksinkertaista ja suoraviivaista käytöstä, saa yksinkertaisen ja suoraviivaisen miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan miespuolista ystävääni, joka sanoi: "Jos mies on sinusta todella kiinnostunut, niin hän ihan varmasti tekee aloitteen". 

Vierailija
4/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaan miespuolista ystävääni, joka sanoi: "Jos mies on sinusta todella kiinnostunut, niin hän ihan varmasti tekee aloitteen". 

Miehenä voin kertoa että miespuolinen ystäväsi on täysin väärässä.

Vierailija
5/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tee.

Vierailija
6/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tai ainakin minulla on vain tällaisia kokemuksia. Eli jos mies on kiinnostunut, niin kyllä sen näkee ja huomaa jo kaukaa ja ihan taatusti mies tekee aloitteen. Hän tekee sen jopa hyvin nopeasti, jos on todella kiinnostunut. Kyllä mies tajuaa sen erittäin hyvin, että nopeat voittavat ja vievät parhaat.

Ehkä siis te, jotka väitätte, että tuo yllä oleva ei pidä paikkaansa, olette niitä ehkä-naisia, sellaisia ei niin hyviä ja ei niin tavoiteltavia, vaan olette sellaisia ihan ok ja paremman puutteessa kelpaa -tyyppejä. :D

Vierailija
7/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa otsikossa muuttaisin, pari asiaa. Laittaisin vain sen kyaymyksen siihen, ja sen yhden sanan sitten muuten, tohon sun kertomulseen. Sillä tavalla mä teen, kun teen otsikon.

Vierailija
8/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tai ainakin minulla on vain tällaisia kokemuksia. Eli jos mies on kiinnostunut, niin kyllä sen näkee ja huomaa jo kaukaa ja ihan taatusti mies tekee aloitteen. Hän tekee sen jopa hyvin nopeasti, jos on todella kiinnostunut. Kyllä mies tajuaa sen erittäin hyvin, että nopeat voittavat ja vievät parhaat.

Ehkä siis te, jotka väitätte, että tuo yllä oleva ei pidä paikkaansa, olette niitä ehkä-naisia, sellaisia ei niin hyviä ja ei niin tavoiteltavia, vaan olette sellaisia ihan ok ja paremman puutteessa kelpaa -tyyppejä. :D

Ei, vaan minä olen niitä miehiä joille aloitteen tekeminen naiselle on suurempi pelko kuin benjihyppy ilman köyttä.

Vierailija
9/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos kysyisit! Sillähän se selviää, eikä tarvitse sivullisilta arvuutella.

Vierailija
10/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissäkin on helppoja ja niitä vaikeita. Muuten rohkeatkin miehet voi olla melkoisia lapasia naisten suhteen. Jotkut jopa vaikeasti tavoiteltavia. Et voi tietää ellet tee itse aloitetta.

Vierailija
11/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, hän aivan varmasti tekee aloitteen. Joo, ja naiset ovat miehiä tyhmempiä. Tummaihoisilla on hyvä rytmitaju. Aasialaiset ovat huonoja autokuskeja. Kaikki on niin helppoa, kun perustaa elämänsä naurettavien stereotypioiden varaan ja unohtaa yksilölliset erot. Sitten välillä ihmetyttää., kun maailma ympärillä ei toimikaan niin vaan kaikessa sosiaalisessa toiminnassa on valtavasti eri tasoja ja ihmisten luonteissa sukupuoleen katsomatta suuria eroja, mutta siitä selviää, kun pitää kaiken päässään yksinkertaisena.

Vitsailu sikseen: tietyntyyppiset miehet ja tietyntyyppiset naiset tekevät estoitta aloitteita ollessaan kiinnostuneita. Muille se on vaikeaa, jopa mahdotonta. Sukupuolten sisällä on paljon paljon suuremmat erot kuin sukupuolten välillä.

Vierailija
12/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, hän aivan varmasti tekee aloitteen. Joo, ja naiset ovat miehiä tyhmempiä. Tummaihoisilla on hyvä rytmitaju. Aasialaiset ovat huonoja autokuskeja. Kaikki on niin helppoa, kun perustaa elämänsä naurettavien stereotypioiden varaan ja unohtaa yksilölliset erot. Sitten välillä ihmetyttää., kun maailma ympärillä ei toimikaan niin vaan kaikessa sosiaalisessa toiminnassa on valtavasti eri tasoja ja ihmisten luonteissa sukupuoleen katsomatta suuria eroja, mutta siitä selviää, kun pitää kaiken päässään yksinkertaisena.

Vitsailu sikseen: tietyntyyppiset miehet ja tietyntyyppiset naiset tekevät estoitta aloitteita ollessaan kiinnostuneita. Muille se on vaikeaa, jopa mahdotonta. Sukupuolten sisällä on paljon paljon suuremmat erot kuin sukupuolten välillä.

Tämä on niin totta!! Mä itte naisena ihmettelen niin paljon kun erilaiset naiset oikeesti on. Kun mä vertaan itteeni vaikka mun ystäviin, se ajatustapa on niin eri. Se millä tavalla ja keneen rakastutaan, miten käyttäytytään eri tilanteissa mitkä koskee miehiä. Tulee aika usein mietitty että miksi se naine tekee näin ja toinen taas näin. Siis ihan turha on yleistä sukupuolia.

Vierailija
13/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa otsikossa muuttaisin, pari asiaa. Laittaisin vain sen kyaymyksen siihen, ja sen yhden sanan sitten muuten, tohon sun kertomulseen. Sillä tavalla mä teen, kun teen otsikon.

Täh? Laitatko selkosuomella tekstisi uudestaan.

Vierailija
14/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan minä olen niitä miehiä joille aloitteen tekeminen naiselle on suurempi pelko kuin benjihyppy ilman köyttä.

Väitän ettei oikeasti ole elämässäsi kolahtanut yksikään nainen.

Jos olisi, olisit tehnyt kaikkesi.

Vierailija
15/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedät KUN mies on kiinnostunut.

Vierailija
16/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä kuultua: jos mies on kiinnostunut, sitä ei tarvitse arvailla ja miettiä, koska mies näyttää sen kyllä varmasti sekä teoin että sanoin.

Vierailija
17/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elin tuon ohjeen varassa pitkään ja valitsinkin sitten päältä ne pelimiehet, jotka kyllä uskaltavat osoittaa kiinnostuksensa ja tehdä aloitteen. Ja kun olin tottunut heidän aggressiiviseen ja kyselemättömään tapaansa tehdä aloite, en huomannut lainkaan niitä kunnollisten miesten ihastuksen merkkejä.

Vierailija
18/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tosiaan luulee että kaikki miehet tekevät aloitteen jos ihastuvat... mitä pas kaa.....

Ettehän te naiset edes voi tietää jos joku epävarma on teistä kiinnostunut! Itse en nuorempana edes jutellut ihastukseni kanssa, koska olin niin epävarma. Varmasti meni moni suhde sivu suun itseni takia...

Vierailija
19/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän ettei oikeasti ole elämässäsi kolahtanut yksikään nainen.

Jos olisi, olisit tehnyt kaikkesi.

Heh! Itse olen juossut peloissani karkuun kaikkia naisia joihin olen ihastunut. Nytkin joudun välttelemään erästä. Muiden kanssa heitän leppää ongelmitta ja teen töitä tai harrastelen yhdessä. Vaimooni tutustuin onneksi huppelissa. Muuten olisin varmaan ikuinen poikamies.

- Se pitkä ja komea

Vierailija
20/36 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä kuultua: jos mies on kiinnostunut, sitä ei tarvitse arvailla ja miettiä, koska mies näyttää sen kyllä varmasti sekä teoin että sanoin.

Olet kuullut väärin tai puhuivat sinulle sheebaa. Ihan yhtä paljon niitä miehiä pelottaa. Samalla tavalla ne aivot toimii miehenkin päässä. Ei se pippeli tee miehistä sen rohkeampia.