Naapuri tupakoi parvekkeella.. Nyt kaikki jäynät käyttöön..
Asia jo vetämässä virallisesti, mutta jäynä se on pienikin jäynä.. Miten voisin maksaa potut pottuina..?? Ehdotuksia kaikilta teiltä joita ottaa kupoliin tupakointi.. Kokeilenko tuulikelloa omalle parvekkeelleni..
Ps. Kaikki ovet ja ikkunat ovat kiinni.. Ja silti lemu tulee sisälle.. Astmaatikko olen.
Kommentit (56)
Nauhoita metsästyskoiran haukuntaa. Kun savua alkaa tulla pistä haukku täysille.
Sumuta parvekkeelle hirveältä haisevaa ilmanraikastetta, jota siedät itse.
Toivotttavasti naapuri tikahtuu "ruusun"tuoksuun.
Tupakointi on kuvottavaa ja pilaa todella monen tupakoimattoman ihmisen elämän.
Mä niin ymmärrän sua, ap. Neljä edellistä kesää meni puoliksi pilalle alakerran ketjupolttajaperheen vuoksi. Pariskunta poltti ja samoin kaikki heidän vieraansa, joiden oli ihan pakko käydä röökillä vuorotellen eli savu leijaili ilmassa valehtelematta vartin välein. Muuttivat talvella pois ja nykyinen naapuri ei polta. Ah, miten ihana tuulettaa silloin kun haluaa ja nauttia luonnon tuoksuista ja äänistä...🌳🐦
Minä en kestä allergisena paistetun kananmunan kärtsäämistä joka saakelin aamu. Alkaa yököttää, en saa itse syötyä enkä juotua, allergialääkkeet käsille ja sumute valmiiksi. Jumankauta, lopettakaa se kananmunan syöminen - meillä kärsitään!!!
kasva aikuiseksi, se helpottaa paljon
Vierailija kirjoitti:
Minä en kestä allergisena paistetun kananmunan kärtsäämistä joka saakelin aamu. Alkaa yököttää, en saa itse syötyä enkä juotua, allergialääkkeet käsille ja sumute valmiiksi. Jumankauta, lopettakaa se kananmunan syöminen - meillä kärsitään!!!
Tupakoit kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Tuulikellot on hyvä kosto. Meinaan sitä kilkatusta ei kukaan tervejärkinen kestä.
Tupakoitsijat taas... no, niin. No....
Valitusta siitäkin voi aiheutua, kuunnelkaa vaikka oven lonksotusta yötäpäivää, täällä ihmiset alkoivat lonksottaa samoin kun jatkui tarpeeksi kauan.
Pahoittelen astmaatikkojen puolesta, toivottavasti he pääsevät raittiiseen taloon.
Menet jokaisen röökin aikana parvekkeellesi huomauttamaan tupakkanaapurille hajusta ja astmastasi. Sano, että hän saa vielä syövän tupakoinnistaan.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa oli muistaakseni viime viikolla juttu, että nuoriso käyttää nykyään enemmän nuuskaa kuin tupakkaa. Kannatan lämpimästi, nuuska ei sentään saastuta kaikkia ympärillä olevia.
Näi no! Mahtaa olla nuorisolla kolmekymppisenä kivat hampaat ku etuhampaat on mädäntynyt suuhun tai tippunut pois. Mädättää ikenet toi kamelinp...a.
Osta allergiaverkot ikkunoihin, ei tule haju läpi ääliö
Vierailija kirjoitti:
Osta allergiaverkot ikkunoihin, ei tule haju läpi ääliö
Mitä nuo ovat? Miten verkot estävät tupakanhajua? Ja ole kiltti ja opettele keskustelemaan.
Helpompaa on muuttaa.
Kaikki nuo silakat ja tuulikellot ovat vain itsellesi haittaa.
Tupakoijat ovat itsekkäitä minä minä minä . ihmisiä jotka eivät välitä siitä, ettei naapuri voi nukuttaa vauvaa tai juoda rauhassa parvekkeellaan kahvia savun ja hajun takia. Minäminä ja mun oikeudet!
Itse aloin innokkaaksi kalansyöjäksi ja nautin useat ateriat parvekkeella sen jälkeen kun selvisi, että ketjupolttava seinänaapuri on hyvin allerginen kalalle ja saa oireita hajustakin.
Joku saastainen ketjuparvekepolttaja ilmestyi😂
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa on muuttaa.
Kaikki nuo silakat ja tuulikellot ovat vain itsellesi haittaa.
Uuden asunnon naapuri voi olla vielä pahempi. Tupakoitsijat eivät ole niitä empaattisimpia meistä.
Jos ei kestä muista ihmisistä tulevia hajuja tai melua, niin kerrostalo ei ole oikea paikka asua. Kaikki asukkaat ei voi ottaa huomioon kaikkia.
Kun naapuri nukkuu hiivit hänen asuntoonsa ja asennat häneen huomaamattoman sähköshokkisirun.
Sinulla on tietysti tähän siruun kauko-ohjain ja aina kun tupakkanaapuri menee tupakalle annat hänelle epämiellyttäviä sähköshokkeja.
Avaa hapansilakka purkki parvekkeelle.
Muuttakaa tupakan vihaajat niihin savuttomiin taloihin, joita on paljon tarjolla esim. Lumolla. Ei kukaan tahallaan naapureita häiritse mutta rippuvuudesta on vaikea päästä eroon.