Kuinka monessa maassa olet käynyt?
Kommentit (31)
Ruotsi Norja Islanti Viro Venäjä Espanja Portugali Ranska Italia Kreikka Puola Kypros Arabiemiraatit Malta
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Venäjä, Saksa, Itävalta, Iso-Britannia, Espanja, Portugali, Italia, Kreikka, Turkki, Kypros, Tunisia, Gambia, Meksiko, Venezuela, Intia, Thaimaa, Malesia, Indonesia = 24.
Noin 20 eri maassa aina Virosta Malediiveilla saakka.
Italiassa, Espanjassa, Kreikassa, Turkissa, Bulgariassa ja Ruotsissa käynyt useassa eri kaupungissa/kohteessa.
Yhteensä on tullut tehtyä n.60 lomamatkaa elämän aikana ja seuraavaa olen varaamassa talveksi taas.
N.29
3 eri maassa, nekin oli Baltiassa ja Skandiassa.
26 maata käyty. Iso osa työmatkakohteita.
Ruotsi, Tanska , Viro, Ranska, Englanti, Espanja, Italia, (Vatikaanivaltio) ,Turkki, Kypros, Indonesia. Eli 10 niitä taitaapi olla. Turkissa oon 2kertaa käynyt, muissa kerran. Ja koskaan ei lapsena matkusteltu, tai siis eka matka oli 15vee. Kaikki muut on ollu sit miehen kans 20vee- kun menin työelämään opiskelujen jälkeen :)
Ihan tarkkaan en ole laskenut mutta ainakin 40 maata ja yli 80 reissua.
Tuosta puuttuu Tallinnan ja Ruotsin risteilyt. On maita joissa olen ollut jopa 10x eri puolilla, harvassa maassa vain kerran.
Maanantaina ja kesäkuun alussa seuraavat 5 pv reissut, tosin tuttuihin maihin mutta uusiin kohteisiin.
33. Kaikki ikävuosina 21-35. Mun lapsuusperhe ei koskaan käynyt 80km:n päässä sijainnutta mummolaa kauempana. Silti olen ehtinyt matkustaa mielestäni ihan kiitettävästi.