Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sosiaalisten tilanteiden pelostasi

Vierailija
18.05.2018 |

Mitä jännität? Meinaako iskeä paniikkikohtaus? Vääntelehtiikö naama? Nyt kokemuksia tänne. Kuinka päästä yli?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä huimaa niin ettei meinaa pystyä kävelemään, jalatkin tuntuvat ihmeen jäykiltä tai jotain. Mikä tahansa tilanne voi aiheuttaa. Kärsin kaiken päälle dissoista myös. Ne mukavasti sotkee asioita.

Vierailija
2/5 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä huimaa niin ettei meinaa pystyä kävelemään, jalatkin tuntuvat ihmeen jäykiltä tai jotain. Mikä tahansa tilanne voi aiheuttaa. Kärsin kaiken päälle dissoista myös. Ne mukavasti sotkee asioita.

Mitä asiaa pelkäät eniten sosiaalisissa tilanteissa? Pelkäätkö, että muut ihmiset pitävät sua jotenkin huonona tai kummallisena tai epävarmana? Itselläni ainakin on niin.

En pelkää noita asioita. Itse asiassa en tiedä mitä pelkään, siinähän se onkin kun en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä paniikkikohtaus. Ilmenee hyperventilointina ja sydän tykyttää, joskus alan itkemään.

Vierailija
4/5 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shy Pakistani kirjoitti:

Yleensä paniikkikohtaus. Ilmenee hyperventilointina ja sydän tykyttää, joskus alan itkemään.

Pystytkö tuttujen ihmisten seurassa ollq rennosti? Kuinka kaupassa käyminen sujuu?

Ainoastaan hyvin läheisten ystävien ja perheeni.

Kaupassa käyminen läheisen kanssa sujuu tavallisesti, mutta jos olen yksin alkaa ahdistamaan koska tuntuu, että kaikki tuijottavat. Lisäksi, jos en esim. löydä jotain tuotetta ja olen yksin, niin en uskalla kysyä apua henkilökunnalta.

Vierailija
5/5 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läheisten kanssa iloinen ja puhelias. Vieraampien kanssa olen varautunut ja en halua olla häiriöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi