Mies ei ole pitkään aikaan ollut kiinnostunut vitustani
Kommentit (19)
No niin alkais minuakin. Heittäisin vesilintua sellaisella äijällä. Mutta sitä ennen keskustelisin aiheesta ja yrittäisin selvittää, että mistä moinen johtuu. Onko aviokriisi vai esimerkiksi niin paljon työstressiä, että vaikuttaa myös tähän osa-alueeseen?
Sun ongelma on varmaankin siinä, että kirjoittelet tänne naisena, mutta sulla on munat. Varmaan sitä toista miestä vituttaa.
Miltä luulette miehestä tuntuvan jos te ette osoita kiinnostusta häneen ja hänen värkkiinsä? Ja kuinka moni teistä on viimeisen kuukauden aikana konkreettisesti osoittanut haluavansa miehensä munaa?
Minä haluan miestäni jokapäivä, mutta menkääs miehet ja miettikää te, joiden naiset eivät halua.
Ja hoitelen miehn kalun monin tavoin joka ikinen päivä.
Ap, jospa miestäsi on alkanut kiinnostaa vallan toisenlainen reikä vakoineen.
En olekkaan kiinnostunut mutta miksi sinun piti tulla tänne se kertomaan?
AP vaihdetaanko puolisoita, mulla olis jo puoli vuotta pihtaava nainen, sopisi sinun miehellesi. Minä voin ottaa sinut, mulla löytyy haluja kyllä.
Voidaan kyllä vaihtaa. Maistuis vaikka joka päivä, mutta vaimo antaa vain pari kertaa vuodessa.
Persumies on kiinnostunut vain vitusta, joten ap mies taitaa olla persu.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan kyllä vaihtaa. Maistuis vaikka joka päivä, mutta vaimo antaa vain pari kertaa vuodessa.
No minulta saisit maistaa ja makua löytyy pesin sen viimeksi viisi vuotta sitten. :)
Ap
No jos on surkea sängyssä, niin ei kai miestä kiinnosta. Ja hajukin on varmaan järkyttävä.
Toimiiko sinulla kädet? Vai onko sen verran läskiä kerääntynyt ettei kädet enää yletä?
Tempuilla ei kiinnostusta voi herättää, ei puolin eikä toisin. Ei sellaiseen kannata voimiaan haaskata. Mutta on liitossa muitakin tekijöitä, jotka on otettava huomioon. Yksi asia on kuitenkin välttämätön. Jos kiinnostus on mennyt, puolisolle tulee selkein sanoin kertoa, että niin hänellä kuin itselläänkin ovat vapaat kädet. Puolisot eivät omista toisiaan, eivät seksissä, eivätkä muussa.
Siltikin saatetaan tulla perustellusti tulokseen, että ollaan yhdessä.
Mitä jos sanoisin miehelle että vittu, olisipa mies jota edes vittu kiinnostaisi! ?