Millaista ruokaa yleensä syöt?
Kommentit (25)
Vähän kaikkea, terveellistä yleensä, välillä myös epäterveellistä.
Kaikkea epäterveellistä, ei vaan jaksa tehdä ruokaa.
Työt, tenavat, siivous kaikki vie mun energiat.
Ranut ja lenkki saa kelvata. Mä en vaan jaksa muuta.
En voinut vastata sillä syömiseni koostuvat pääasiassa leivästä ja karkeista.
No hävettää vastata, mut 2018 vuoden oon syöny varmaan 4 päivänä viikossa roskaruokaa eli pizzaa, mäkki ja hese. Mut nyt laitan elintavat kuntoon.
Vähintään 90 % kasvisruokaa, ja sekin yhä useammin vegaanista. En sinänsä ole eläinkunnan tuotteiden käyttöä vastaan, mutta en pidä tehotuotantomenetelmiä tai nykyisiä kulutusmääriä eettisesti tai ympäristön kannalta kestävinä.
Syön kalaa, äyriäisiä ja kasviksia. Lihaa harvoin. Kuvaa oikein hyvin ruokavaliotani.
Itse valmistettua kasvispainotteista karppaussafkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse valmistettua kasvispainotteista karppaussafkaa.
Karpit ovat perseestä ja teeskentelijöitä. Karpit ovat myös kaloja.
Kausisyöjä. Rentoina hetki ä syön terveellisesti itse ruuan laittaen, kiireessä ja stressissä syön eineksiä, grilli- ja valmisruokaa. Riippuu siis kuinka hektistä elämä on.
Ei tuossa ole oikein sitä vaihtoehtoa, miten meillä syödään. Esimerkiksi tänään olen syönyt lounaaksi linssikeittoa sitruunajugurtin kanssa ja päivälliseksi jauhelihapihvejä, couscousia, kasviksia ja itse tehtyä tomaattisalsaa. Ei tämä nyt ole mitään perinteistä suomalaista, mutta miellän tämän kuitenkin ihan tavalliseksi ruoaksi.
Teen ruokaa yleensä niin että etsin netistä jonkun reseptin ja sitten sen mukaan. Suunnittelen viikon ruoat sunnuntaina, etsin reseptit ja ostan tarvikkeet suurimmaksi osaksi maanantaina. Ei ole mikään työläs tapa. Joskus oli täällä juttua tästä reseptien mukaan kokkaamisesta ja sain kaikki kimppuuni, kun kuulemma on helpompaa mennä kauppaan ja siellä päättää sitten mitä syö. Jos itse tekisin ruokaa niin, meillä syötäisiin varmaan jotain eineksiä, koska en kaupassa keksi koskaan mitään tai unohdan puolet aineksista.
Keittoja, liha-, herne-, kala- ym. Perunaa, savukalaa.
Rosepippurilla maustettua fetasalaattia.
Köyhän pitää suunnitella, nuo ajat kun ateria kuitattiin hampurilaisella ovat ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole oikein sitä vaihtoehtoa, miten meillä syödään. Esimerkiksi tänään olen syönyt lounaaksi linssikeittoa sitruunajugurtin kanssa ja päivälliseksi jauhelihapihvejä, couscousia, kasviksia ja itse tehtyä tomaattisalsaa. Ei tämä nyt ole mitään perinteistä suomalaista, mutta miellän tämän kuitenkin ihan tavalliseksi ruoaksi.
Teen ruokaa yleensä niin että etsin netistä jonkun reseptin ja sitten sen mukaan. Suunnittelen viikon ruoat sunnuntaina, etsin reseptit ja ostan tarvikkeet suurimmaksi osaksi maanantaina. Ei ole mikään työläs tapa. Joskus oli täällä juttua tästä reseptien mukaan kokkaamisesta ja sain kaikki kimppuuni, kun kuulemma on helpompaa mennä kauppaan ja siellä päättää sitten mitä syö. Jos itse tekisin ruokaa niin, meillä syötäisiin varmaan jotain eineksiä, koska en kaupassa keksi koskaan mitään tai unohdan puolet aineksista.
Ihan perinteistä suomalaista. Saman vastasin ja ihan samat ruuat kuin teillä. Ja ihan samalla tavalla etsitään reseptejä
Tavallista
Vierailija kirjoitti:
Köyhän pitää suunnitella, nuo ajat kun ateria kuitattiin hampurilaisella ovat ohi.
Eli yavallista suomalaista ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yavallista suomalaista ruokaa
Ok, itse miellän tavalliseksi tällaisessa kyselyssä sen mitä söin lapsuuden kodissa, eli perunaa ja kastiketta, kastiketta ja perunaa... mutta ehkä tosiaan voi jo ajatella että tavallinen ruoka on laajempi käsite. Meillekkin tuo on ihan tavallista.
Kokkailen milloin mitäkin.
En pidä eineksistä.