Krabi verrattuna Khao Lakiin?
Katselen tässä ensi talven matkaa. Viimeksi olimme Khao Lakissa (ensimmäistä kertaa Thaimaassa ja Aasiassa ylipäätään), ja olihan se ihana. Tai oikeammin se ranta oli ihana, kun sitä riitti silmän kantamattomiin, merenkäynti oli rauhallista eikä medusoja ollut.
Millainen on Krabi? Yhtä hyvä ranta? Halvempi hintataso?
Kommentit (9)
Olen käynyt Krabissa. Oli paljon huonompi verrattuna Khao Lakiin.
Krabia on kehuttu paljon, menisin sinne.
Krabin rannat huonoja. Joudut lähtemään veneillä saarille.
Krabin turistialueet ovat ihan okei, mutta melkeinpä kannattaa kuitenkin miettiä joitain saaria lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Krabissa. Oli paljon huonompi verrattuna Khao Lakiin.
Voitno kertoa tarkemmin? 😊
Siis Krabille just siksi, että siinä on saaria lähistöllä, voi mennä niihinkin. Eiks siinä oo Phi Phi aika lähellä? Sinne muutamaksi päiväksi.
Meillä oli ensimmäinen Thaimaan matka juurikin KhaoLakissa muutama vuosi sitten, ed reissu pari vuotta sitten Krabin Koh Lantalla.
Molempi parempi, matka Koh Lantan kohteeseen oli aika pitkä, ensin liki 12h lentokoneessa jonka jälkeen bussilla tovi ja lautalla itse Koh Lanta-saarelle. Mutta oli kyllä mieletön paikka rantoja ajatellen, en ikinä unohda sitä huoneistomme terassia joka antoi merelle päin ja rannalla.vaikka kävelin ja kävelin niin ympärilläni oli vain upottavaa vaaleata hienoa hiekkaa ja turkoosinsinistä merta. Siis joka puolellani, koska oli sellaista meren ympäröimää hiekkadyyniä tms siinä hotellin edustalla.
Ihmisiä pieninä pisteinä varsinaisella hotellirannalla jne..
Aallot voivat olla yllättävän korkeita.