Melkein itkettää. Tulin kampaajalta niin nättinä, mutta istun illan lasten kanssa kotona
Ja senhän tietää, ettei itse saa hiuksia enää näin hyvin ! Kerrankin kaunis olo, ja istun täällä katsomassa Pipsa Possua...
Kommentit (18)
Se on äidin elämää se. Koskaan ei enää pääse minnekään, ja jos ylipäänsä kampaajalla käy, niin hukkaan se menee. Vauvavuotena ei ehdi edes kynsiänsä leikata, ilman että joku alkaa itkeä vieressä.
Kumpi sulle tuli yllättäen, kampaajalle meno vai se että olet illan lasten kanssa kotona?
Oma poika on jo onneksi amiksessa, mutta tuttu tilanne tuo siltikin on, ehkä hieman pahempikin. Käyn kampaajalla, hiukset, ripset ja kulmat laitetaan, ja sitten jossain vaiheessa iltaa havahdun siihen, että tuijotan mitälie elokuvaa tai sarjaa sohvalla, kello on jo paljon, ja mulla ei oikeastaan ollut mitään pätevää syytä jäädä kotiin tänäkään iltana. Ei vaan tuu lähdettyä ja sitten se harmittaa kun on jo liian myöhäistä.
Pyydä kaveri käymään, ottakaa pari lasia viiniä ja parantakaa maailmaa. :)
Sä varmaan tiesit päivän suunnitelmista etukäteen? No kuitenkin, onko miestä? Tai lapsenvahtia saatavilla näin nopeaa? Jos menisit kavereiden kanssa iltaa viettämään niin lapset miehen hoivaan/hoitajalle.
Soita jollekkin kaverille, jolla myös lapsia ja menette lasten kanssa syömään jonnekkin. :) Kuitenkin perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sulle tuli yllättäen, kampaajalle meno vai se että olet illan lasten kanssa kotona?
Ei kumpikaan. Silti harmittaa.
a.p
Ota ainakin kunnon selfiet muistoksi.
Kampaaja siis teki kiharat vaikkei oltu sovittu kampauksesta, vain latvojen tasaamisesta. Sain kiharapilven samaan hintaan joten miksi kieltäytyä :) Kerrankin olin sen näköinen, että olisi kehdannut mennä vaikka kahvilaan istuskelemaan! Tai jopa siiderille.
a.p
Jos sulla on mies, kauneutesi ilahduttaa teitä molempia. Mun oma mies käy joskus minua ilahduttaakseen teetättämässä itselleen sellaisen hiustyylin, jonka toivoisin sen ottavan arkikäyttöön :D Jos ei muuta, niin ota nätti selfie ja pistä se someen!
Onko sulla puikkokiharrin? Kampaaja opetti mut käyttämään sitä, se vaan vie aikaa ja vaivaa.
No onpa taas ensimmäisen maailman murheet.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja siis teki kiharat vaikkei oltu sovittu kampauksesta, vain latvojen tasaamisesta. Sain kiharapilven samaan hintaan joten miksi kieltäytyä :) Kerrankin olin sen näköinen, että olisi kehdannut mennä vaikka kahvilaan istuskelemaan! Tai jopa siiderille.
a.p
No mene! Kersat voi ottaa mukaan kahvilaan, ihan vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
moi, jos oot nainen ja sinkku jutellaan jmmmm88mat@gmail.com
m29
:D
Mites ap:n tilanne jaksaa? Josko harkitsisit kumppanuussuhdetta satunnaisiin mutta sitäkin intohimoisiin tapaamisiin esim. kerran kuussa.... Missäpäin Suomea asut? Jatkettaiskos tutustumista privana...?
Hei.
Haluaisin piristää Sinua vaikka pienellä meilillä silloin tällöin, uskon että oppisit itsekin nauttimaan ihanasta orkusta ihan anonyymisti ilman paineita tai mitään velvoitteita.
t. eki hesasta
Jep.