Tein rikosilmoituksen miesystävästäni, joka hakkasi minua
Tein tänään rikosilmoituksen miehestä, joka on puolen vuoden suhteen aikana hakannut minua. Minulla on lääkärinlausunnot. Mies kieltää kaiken, miten voin todistaa pahoinpitelyt, kun ne ovat tapahtuneet yksityisasunnossa. Viimeisen hakkauksen jälkeen juoksin verissäpäin pois, minut otti vastaan ihminen, joka todistaa puolestani. Miten voi perheväkivallan todistaa, kun toinen väittää että olen vain kaatuillut. Lääkärinlausunnon on. Voiko joku auttaa.
Kommentit (24)
Niissä lääkärinlausunnoissa näkyy, että sinulla on vammoja, jotka eivät ole joka kerta voineet syntyä siitä, että olet "vahingossa kaatunut" asunnossa?
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä jo riittävästi todisteita. Tsemppiä!
Mutta toinen väittää, että olen kaatunut ja olen sairas kun keksin tällaista. Se on sana sanaa vastaan. Kumma kun olen "kaatuillut" tässä. On minulla jotain muuta todistetta. Kuinka paljon poliisit tarvitsee todisteita? Pelkään, että minua ei uskota.
Muista säästää myös tekstarit. Et kai ole enää suhteessa? Puheluita ja keskustelujakin voi nauhoittaa, kun on itse osallisena niissä ja toinen erehtyy myöntämään teot.
Kyllä ne lääkärit näkee, onko vammat syntyneet kaatumisen vai hakkaamisen vuoksi. Mies koittaa pelotella sinut hiljaiseksi.
AV_mamma kirjoitti:
Niissä lääkärinlausunnoissa näkyy, että sinulla on vammoja, jotka eivät ole joka kerta voineet syntyä siitä, että olet "vahingossa kaatunut" asunnossa?
Viimeisimmässä lausunnossa se ilmenee. Ensimmäisessä lausunnossa valehtelin kaatuneeni, mutta kyseessä on vetovamma, joten kyllä sen tietää että pahoinpitelyn seurauksena sekin.
Mitä teette tänään? Vietätte kivan illan juoden hyvää viiniä ja loppuilasta mies pahoinpitelee?
Totta kai se väittää, ei se tarkoita että häntä uskottaisiin. Haluaa tietysti että sinä luulet hänen sanallaan olevan valtaa, jotta peruuttaisit syytökset, mutta sitä älä tee.
Varmasti uskotaan. Ei kukaan noin vain jatkuvasti kaatuile, ja ventovieraanakin tajuaa heti, että mies on valehteleva paskiainen. Täysin ilmiselvä tapaus.
Loistavaa, että teit rikosilmoituksen. Ja ethän vain enää jää tuohon hirveään suhteeseen! Jollain kerralla voi olla henki pois.
Mies on ennenkin hakannut muita naisia. Viesteissä laittaa vaan, että olen sairas ja olen kaatunut. Ensimmäisen pahoinpitelyn jälkeen oli soittanut esimiehelleen. Hänen ex-vaimonsa ja veljensä tietävät tästä. Ex-vaimo käski tehdä rikosilmon.
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään rikosilmoituksen miehestä, joka on puolen vuoden suhteen aikana hakannut minua. Minulla on lääkärinlausunnot. Mies kieltää kaiken, miten voin todistaa pahoinpitelyt, kun ne ovat tapahtuneet yksityisasunnossa. Viimeisen hakkauksen jälkeen juoksin verissäpäin pois, minut otti vastaan ihminen, joka todistaa puolestani. Miten voi perheväkivallan todistaa, kun toinen väittää että olen vain kaatuillut. Lääkärinlausunnon on. Voiko joku auttaa.
Jännitävä mies taitaa olla pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette tänään? Vietätte kivan illan juoden hyvää viiniä ja loppuilasta mies pahoinpitelee?
Onko tämä mielestäsi hauskaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitävä mies taitaa olla pulassa.
Todellakin. Tää hakkaava paska oli vielä pettänyt mua. Uusia tulokkaita on jo jonoon asti. Ei siinä kauan mene, kun alkaa niitäkin läiskimään.
Ap
Oliko pyllistelijä ja possuallergikko ?
Vierailija kirjoitti:
Kun olin itse vuosia sitten suhteessa väkivaltaisen miehen kanssa, ilta meni esimerkiksi siten, että käytiin baarissa ja oli ihan mukavaa baarimeininkiä, kotiin tullessa mies sai tolkuttomat raivarit jostain asiasta ja pahoinpiteli minut. Suhteen aikana tietysti opin vähän varomaan ja ennakoimaan sitä, mistä mies raivostuu, mutta silti jotkut tilanteet yllättivät. Samaan aikaan olin myös tosi rakastunut, joten kun minun kannaltani pahoinpitelyt tulivat ihan puun takaa, en tiennyt, kuinka suhtautua.
Ja yleisesti: häpeä aiheuttaa sen, että tällaiset ihmiset saavat jatkaa vuosia samaa rataa, kun pahoinpidelty ei uskalla kokemuksistaan kertoa, yleensä tuo pahoinpitelijä saa manipuloitua myös pahoinpidellyn uskomaan, että pahoinpitely on hänen oma vikansa tai kuten tässä tapauksessa että kukaan ei usko, jos hän nostaa siitä syytteen. Niin että vittuilusi vain syventää niiden ihmisten tilannetta, jotka ovat tässä jamassa.
Lääkärinlausunnot riittävät. Myös se, mitä sanot. Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin itse vuosia sitten suhteessa väkivaltaisen miehen kanssa, ilta meni esimerkiksi siten, että käytiin baarissa ja oli ihan mukavaa baarimeininkiä, kotiin tullessa mies sai tolkuttomat raivarit jostain asiasta ja pahoinpiteli minut. Suhteen aikana tietysti opin vähän varomaan ja ennakoimaan sitä, mistä mies raivostuu, mutta silti jotkut tilanteet yllättivät. Samaan aikaan olin myös tosi rakastunut, joten kun minun kannaltani pahoinpitelyt tulivat ihan puun takaa, en tiennyt, kuinka suhtautua.
Ja yleisesti: häpeä aiheuttaa sen, että tällaiset ihmiset saavat jatkaa vuosia samaa rataa, kun pahoinpidelty ei uskalla kokemuksistaan kertoa, yleensä tuo pahoinpitelijä saa manipuloitua myös pahoinpidellyn uskomaan, että pahoinpitely on hänen oma vikansa tai kuten tässä tapauksessa että kukaan ei usko, jos hän nostaa siitä syytteen. Niin että vittuilusi vain syventää niiden ihmisten tilannetta, jotka ovat tässä jamassa.
Näinhän se menee. Tämäkin mies osaa olla charmantti. Häpeä lankeaa mun päälle. En uskaltanut enää puhua mitään, että toinen ei suutu. Nyt se on loppu. Ja tämä mies ei enää hakkaa, ainakaan minua. Saa ja ottaa varmasti uuden naisen. Hakkaa sitäkin. Terv. Ap
Onko kenelläkään kokemuksia? Miten yksityispaikalla, ilman todistajia voi todistaa väkivallan. Mulla on kuvat, lääkärinlausuntoja ja keskustelut läheisten kanssa. Todistaja on viimeisimmästä kun juoksin hädissäni pois. Itse tapahtumista ei ole todistajaa. Minulla ei ole mitään muuta vaatimusta tälle miehelle, että menisi hoitoon. En halua rahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemuksia? Miten yksityispaikalla, ilman todistajia voi todistaa väkivallan. Mulla on kuvat, lääkärinlausuntoja ja keskustelut läheisten kanssa. Todistaja on viimeisimmästä kun juoksin hädissäni pois. Itse tapahtumista ei ole todistajaa. Minulla ei ole mitään muuta vaatimusta tälle miehelle, että menisi hoitoon. En halua rahaa.
Ap
Vaadit rangaistusta sille tietenkin. Hoitoon sitä ei saa.
Onhan siinä jo riittävästi todisteita. Tsemppiä!