Mies ja lapsi mökille
Kommentit (10)
Nyt mä en ymmärtänyt aloitusta. Meillä on aina mies ja lapsi mökillä. Minä saan levätä, siivota rauhassa ym.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sais lähtä?
Mi-ten eh-do-ton et-tä näin te-ke-vät?
Taisit sitten livahtaa sinne Alkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sais lähtä?
Mi-ten eh-do-ton et-tä näin te-ke-vät?
Oletko siis asiassa täysin ehdoton? Ei kai niillä ole sitten muuta vaihtoehtoa.
Kysytkö kuinka ehdottaa että lähtisivät kahdestaan sinne mökille? Kaipa sitä voisi kysäistä, että olisiko hyvä idea jos menisivät kahden? Vai kysytkö onko ne äärimmäinen pakko päästää sinne kahden? Tilannetta muutoin tuntematta vähän mahdoton vastata.
Voisitteko lähtee viettään isä-lapsi aikaa mökille kahdestaan? Saisin olla kerrankin ihan rauhassa, juoda viiniä pitkin iltaa ja kattella hömppä sarjoja. Ehkä soittaa jollekin ystävälle ja pitää räkä-maraton-nauru puhelun ihan rauhassa. Pliiizzz? <3
Jos haluat panna miehesi kaveria niin jätä miehesi ensin. Todennäköisesti miehesi ei edes menisi mökille vaan johonkin lukuisista panoistaan. Lapsi kyllä tietää paljon asioita mutta ei uskalla kertoa toiselle vanhemmalle koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko lähtee viettään isä-lapsi aikaa mökille kahdestaan? Saisin olla kerrankin ihan rauhassa, juoda viiniä pitkin iltaa ja kattella hömppä sarjoja. Ehkä soittaa jollekin ystävälle ja pitää räkä-maraton-nauru puhelun ihan rauhassa. Pliiizzz? <3
Juuri näin. Otin jo vähän viiniä. Mies on totaalinen absolutisti myös muiden kanssa. Kaverinsakin mielestä huonoon suuntaan mennyt
Lähtisin itse sinne mökille.