Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riina-Maija Palanderin muodonmuutos

Vierailija
18.05.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005684565.html

Ei hassumpi! Harvalle sopii noin graafinen tukka, mutta Riina-Maijalla näyttää ihan kivalta.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouvolatukkanaiset täällä äänessä näköjään. Uusi tukkahan on ihan hirveä ja vanhentaa kymmenellä vuodella. Itkisin puoli vuotta, jos itse olisin kokenut saman muutoksen.

Mulla on pitkät, vaaleat suorat hiukset ja kyllä, kehuin Riinan uutta lookia koska se sopii hänelle. Omalla pallonaamallani polkka ei näyttäisi hyvältä.

Vierailija
42/49 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että avioero puolen vuoden sisällä. Olkapäille ulottuva, vaaleampi tukka 1,5 vuoden kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiniksen ja Kallen hääkuvissa Riiniksen oma väri näkyy raitojen lomissa. Ei ole ruskea vaan perussuomalainen maantie.

Vierailija
44/49 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin vanhentaa häntä, mutta luo samalla myös sellasen kovan lookin. Ehkä sopii luonteeseen paremmin? Vaalealla näytti kiltimmältä ja nuoremmalta

Vierailija
45/49 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eino Makunen kirjoitti:

Antakaas km arvaan: Naisista hyvä, meistä miehistä huono.

Juuri näin.

Vähän sama kuin tuolla Bachelor Jenny -ketjussa naiset väittävät että "nainen on parhaimmillaan kolmekymppisenä"

Ja miehet ovat sitä mieltä että nainen on parhaimmillaan 18-25 vuotiaana.

Naiset ei ymmärrä mitä me miehet pidämme viehättävänä. Riinakin oli parempi blondina..

Jaa, no oman mieheni mielestä nainen on parhaimmillaan kolmekymppisenä. Hän oli tuon sanoessaan itse 30 ja minä silloin 25. Hän on edelleen tuota mieltä vaikka ikää on tullut viisi vuotta lisää. Kuvitteletko, että juuri sinun mielipiteesi on sama asia kuin kaikkien miesten mielipide?

Miehesi on säännön vahvistava poikkeus tai valehtelija.

En usko. Vaikea kuvitella, että kukaan 30+ pitäisi parikymppisistä ihan tosissaan. Pakko olla joku keski-iän kriisi ja oma nuoruus jäänyt kokematta jos noin ajattelee. Jotenkin henkisesti jäänyt itse kaksikymppiseksi.

Lol.

Vierailija
46/49 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riiniksen ja Kallen hääkuvissa Riiniksen oma väri näkyy raitojen lomissa. Ei ole ruskea vaan perussuomalainen maantie.

No ei kait se väri nyt kuitenkaan ollut auringon haalistama ja roudan ja/tai liikenteen rapauttama asfaltti?

Vierailija
47/49 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne aiemmat hiukset olivat rennommat ja nuorekkaammat. Nyt tämä uusi tyyli on vaan uranaisen tusinatukka. Kaunis hän kyllä on.

Minusta taas ne entiset blondatut kikkurat vasta olikin tusinatukka ja blaah. Menet jonnekin Jumboon tai Espooseen niin lähes kaikilla keskiluokkaisilla ja keskiluokkaan havittelevilla 15-50-vuotiailla naisilla on tuollainen tukka. Toistensa kopioita, käsivarressa keikkuu LV tai MK ja pieni neuletakki on ihanan pastellinen tai beige, ja jalassa valkoiset farkut.

Vierailija
48/49 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Riiniksen naamalle on tapahtunut, kun on niin jotenkin "turvonnut" tai muuttunut. Ennen oli kaunis ja blondi tukka parempi.

Vierailija
49/49 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet ei näy tuossa kuvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan