Itsekehuketju: Luetelkaa positiivisia ominaisuuksianne!
Täällä av-palstalla törmää usein siihen, että saa heti haukut muilta, jos kehuu itseään tai edes ohimennen mainitsee pitävänsä itsestään. Joten tehdään ketju, jossa jokainen saa luetella niin monta positiivista ominaisuutta itsessään, kuin vain mieleen tulee. Ominaisuudet voivat olla ulkonäköön tai luonteeseen liittyviä, taitoja, tietoa tms. Ihan mitä vain. Antakaas palaa!
Kommentit (19)
Olen komea ja minulla seisoo helposti, vaikka olen jo 36-vuotias.
Aika mielenkiintoinen ilmiö. Kun aloin miettiä omia positiivisiksi katsomiani piirteitä, tajusin että tällä palstalla kaikkia niitä pidettäisiin negatiivisina piirteinä.
Olen luova, syvällinen ja mielikuvituksellinen. Mulla on kauniit rinnat. Osaan laulaa hyvin. Valmistan hyvää ruokaa. Olen harrastanut historiaa lukuisia vuosia, joten tiedän paljon asioita harrastukseeni liittyen. Olen myös luontoihminen, ja tiedän paljon kasveista ja rohdoista, ja mulla on eränkäyntitaidot hallussa.
Minulla on mielestäni kauniit silmät. Ne ovat puoleksi vaaleanvihreät ja puoleksi vaaleansiniset. Sen lisäksi minulla on luonnostaan pitkät ripset ja kehuja satelee.
Pidän itsessäni hyvänä puolena sitä, että olen luonteeltani joustava ja osaan tehdä kompromissejä. Pidän kyllä puoleni, enkä myötäile muita vain miellyttääkseni, mutta ymmärrän kuitenkin että asiat voi nähdä monelta kantilta ja että toisilla voi olla omistani eriäviä mielipiteitä ja toimintatapoja.
Jostain syystä kuitenkin moni tuntuu pitävän tätä negatiivisena piirteenä, pitäisi ilmeisesti nousta barrikadeille pienimmistäkin asioista, eikä joustaa tippaakaan.
Olen melko vaatimaton. En nyt sillee kovin, mutta vähän vaatimaton ainakin. Tai emmä nyt tiiä... tai kai mä oon, ehkä.
Saan ihmiset helposti nauramaan jutuillani. Autan aina muita pyyteettömästi. Osaan pyytää anteeksi ja myöntää olleeni väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Saan ihmiset helposti nauramaan jutuillani. Autan aina muita pyyteettömästi. Osaan pyytää anteeksi ja myöntää olleeni väärässä.
Tää oli musta tosi hyvä!
Mulla on hyvä toleranssi päihteille. Erityisesti savuille. Sänkyhommissa olen erittäin hyvä tai täydellinen. Olen myös huumorintajuinen, empaattinen ja tarvittaessa ns. kova jätkä. Oikeastaan ainoa vika minussa on lottovoiton puuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä nyt ole mitään ihmeellistä että seisoo helposti. Mä olen 47 ja saan erektion sekunneissa vain ajattelemalla jotain kiihottavaa.
Olen tarmokas. Jos päätän jotakin, sen myös toteutan. Olen maalta köyhästä perheestä, mutta olin hyvä koulussa, joten olen ainoa akateemisen loppututkinnon suorittanut ja hyvän työpaikan hankkinut suvusta. Ja minun piti sukulaisteni mielestä olla se ressukka, joka jää Kainuuseen lapsia pukkaamaan sekatyömiehelle :D.
Mä oon lähes täydellinen äiti, mahtava mummo, huumorintaju on kohdillaan, kuten myös kurvit. Oon mä kyllä kauniskin.
Olen tosi rauhallinen.
Aina toppuuttelen mahdollisia konflitekja niin suku- ja ystäväpiirissä kuin vähän tuntemattomillekin.
Ja se tuottaa tulostakin. Monet tappelualttiit tilanteet olen hoitanut parhain päin. Siitä annan itselleni kympin.
muistan ja opin kaiken helposti kun haluan, saan itseni ja muitakin nauramaan, olen luotettava, kivanväriset vihreät silmät...
mä kyllä rakastan itseäni mutta kokonaisuutena, yksittäisiä juttuja yllättävän vaikea miettiä! :D
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, jos kolmekutosella ei seisoisi helposti?
Mutta kai tää oli jokin vitsi?
Seitsemänkymppisillä ei aina toimi.
Ulkonäöstä luonnollisuus. Ei tatuointeja, lävistyksiä, ripsi tai muita pidennyksiä/lisäkkeitä, oma luonnollinen väri hiuksissa. Meikkiä käytän hillitysti.
Lisäksi olen hyvä ja ymmärtäväinen äiti joka pistää lapset kaiken muun edelle.
Olen hyvä työssäni.
Pidän ihmisistä ja uskon, että meissä jokaisessa on sisällä jotain hyvää. Täysin läpimätää ihmistä ei ole.
Olen onnistunut olemaan kyynistymättä, joten elämääni sisältyy paljon pieniä ihmeitä.
En viitsi kehua, kun ette kumminkaan usko.
Ikä 50+, treenattu timmi kroppa ja ehdotuksia satelee ikkunoista ja ovista. Molemmat otetaan vastaan.