Ihanaa, kun on kylmä!
Vain kymmenen astetta aamulla! Mahtavaa! Upea ero eiliseen, jolloin piti kävellä tien varjoista puolta.
Kommentit (14)
Kymmenen astetta toukokuun puolessavälissä ei ole kylmä. Ja jos jotakuta palelee, niin kannattaa laittaa vaatetta päälle. Saisi kyllä sataakin myös täällä Helsingissä, että saisi huuhdottua siitepölyjä pois.
Viileämpää, vielä kun sataisi, ilma raikastuisi. Vastaleikatun nurmikon tuoksu..
Toivottavasti ap kävelet myös talvella kun on -25.
Sitten vasta onkin superihanan viilenää.
Rupesin vuoden vaihteessa vegaaniksi ja nämä kuumat kelit ovat olleet yhtäkkiä täysin siedettäviä. Nyt on kerrostaloyksiössä +27, mutta ei tunnu yhtään tukalalta. Sekasyöjänä oli vaikea kestää etenkin sisätilojen kuumuutta joskus.
Vierailija kirjoitti:
Rupesin vuoden vaihteessa vegaaniksi ja nämä kuumat kelit ovat olleet yhtäkkiä täysin siedettäviä. Nyt on kerrostaloyksiössä +27, mutta ei tunnu yhtään tukalalta. Sekasyöjänä oli vaikea kestää etenkin sisätilojen kuumuutta joskus.
Saat ihan mistä vaan aasinsillan kertoaksesi että OLEN HEI VEGAANI!
Minä lähden taas nyt ostamaan grillattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua ärsyttää?
T: Sama
Just ihanan viileetä panna grilli päälle ja sinne monen sortin lihat. Ekat grilliöverit tälle kesälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua ärsyttää?
T: Sama
Vegaanit ärsyttävät siinä kun uskontoaan tuputtavat hi hhulitkin.
Ketään ei kiinnosta heidän ilosanomansa mutta silti he silmät kirkkaina jatkavat käännytystyötään.
Ap:lle: Älä muuta virka, tykkään itekkiin viileestä kelistä.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/nyt-se-varmistui-poikkeuks…
Jesss!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/nyt-se-varmistui-poikkeuks…
Jesss!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHOOO!
Siitäs saatte pakkaspeikot!
Vierailija kirjoitti:
HV. Eli hyvää viikonloppua sinullekin. Muuta Siperiaan.
Siperiaan? Siellä on manner-ilmasto, eli kesät on aika kuivia ja kuumia...
HV. Eli hyvää viikonloppua sinullekin. Muuta Siperiaan.