Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

""Jos raflassa tai baarissa henkilökunta pitää pitbullia vapaana niin siltä paikalta pitää viedä alkoholiluvat ja terveystarkastaja paikalle ..."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi muut hernarin työntekijät eivät ole puuttuneet siihen että yksi idiootti tuo pitbullinsa töihin, antaa pitbullin pyöriä vapaana eikä ole itse edes paikalla? Pitbullit pidetään AINA kiinni. Pitbullillaan brassailevat juntit ovat säälittäviä..."

Vierailija
2/7 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan yleistå pitää mukana töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ruuanvalmistustiloissa saa pitää eläimiä?

Vierailija
4/7 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitbul on kuulemma maailman väärin ymmärretyin rotu...

Onneksi ei tappanut ihmistä.

Noi pitbullin omistajathan on wt porukkaa ja niille jos sanot jotain niin voi käydä heikosti.

Vierailija
5/7 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitbul on kuulemma maailman väärin ymmärretyin rotu...

Onneksi ei tappanut ihmistä.

Noi pitbullin omistajathan on wt porukkaa ja niille jos sanot jotain niin voi käydä heikosti.

Vaikka olisit esimies?

Vierailija
6/7 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit lähti googlesta.

Aika kovaa mediapeliä.

Vierailija
7/7 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi muut hernarin työntekijät eivät ole puuttuneet siihen että yksi idiootti tuo pitbullinsa töihin, antaa pitbullin pyöriä vapaana eikä ole itse edes paikalla? Pitbullit pidetään AINA kiinni. Pitbullillaan brassailevat juntit ovat säälittäviä..."

En ole koiraihminen, joten mulla ei oo hajuakaan siitä mitä rotua saa pitää vapaana ja mitä ei, vaikka joskus  taistelukoirista olenkin kuullut. En edes tiennyt, että laissa lukee ettei mitään saisi pitää vapaana. No minä -en ole- hernarin työntekijä, mutta jos minun työpaikallani olisi tällaista tapahtunut niin en olisi edes osannut puuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan