Tinder
Oletko Tinderissä tai oletko joskus ollut?
Montako ihmistä olet tavannut Tinderin kautta?
Kommentit (11)
Olen käynyt treffeillä ehkä kymmenen naisen kanssa Tinderin avulla.
Vakituisempi suhde löytyi tosin nettideitin kautta. Sekin oli tosin enempi sattuman kauppaa. Yhtä hyvin olisi voinut olla joku Tinderin kautta tavatuista se oikea.
t. mies
Olen, tosin ensinnäkin mätsejä ei tule kuin muutama ja nekään ei sitten halua keskustella. En suosittele ainakaan miehenä.
M35
Olen ollut Tinderissä vähän yli kolme vuotta. 28 miestä olen tavannut. Yksikään ei johtanut mihinkään. En edes ole yhteyksissä enää kenenkään kanssa. Erittäin huonoa tuuria tai sitten mussa vaan on jotain vakavasti pielessä kun en kenellekkään kelpaa. Eipä sillä, itse olisin kelpuuttanut heistä neljä tai viisi. N29
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä vähän yli kolme vuotta. 28 miestä olen tavannut. Yksikään ei johtanut mihinkään. En edes ole yhteyksissä enää kenenkään kanssa. Erittäin huonoa tuuria tai sitten mussa vaan on jotain vakavasti pielessä kun en kenellekkään kelpaa. Eipä sillä, itse olisin kelpuuttanut heistä neljä tai viisi. N29
Minusta on ristiriitaista että että väität että et kelpaa kenellekään, mutta olisit itse kelpuuttanut heistä vain viisi. Mihin loput 23 deittiä kariutui? Osa varmaan oli ihan yhteisiä päätöksiä siitä että ette sovi yhteen, mutta väittäisin että jollekin noista 23:sta olisit kelvannut. Tunne ei vain ollut molemminpuoleinen.
Kävin, ja lähtökohtaisesti ihan hirveää. Tosin yksi hyvä puoli: lisäsin läheisten ihmisten elinikää varmaan ainakin 10 vuodella kuvailemalla treffejäni, ne olivat sen verran hirveitä. Yksi tuli paikalle pilvessä, toinen vei ensitreffeillä hautausmaalle, kolmas veti mukanaan autotielle jne.
Ja oli siellä myös yksi tosi mukava nuorimies, jota vieläkin muistelen lämmöllä. Harmi vaan, et oltiin ihmisinä liian erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Todennäkösemmin olet vaan nirso ja ylimielinen.
Olen rekisteröitynyt Tinderiin pari kertaa ihan huvikseni kokeillakseni ja katsoakseni näkyykö tuttuja. En ole sanonut kellekään siellä ikinä mitään. Salanimellä ja kuvattomana.
Ei jaksa sillä ilmaisella leikkiä. Todennäköisemmin löydän jonkun kiinnostavamman vaikka baarin tiskiltä kuin Tinderillä. Nimimerkki Ihan jees näköinen nuori aikuinen mies.
Ärsyttävää, että naisilla ei ole mitään tekstiä profiilissa. Tai jos on niin, "rakastan matkustelua". Se saa itseni miettimään että "kallis nainen". Toki muutamia poikkeuksiakin oli, niille virtuaalinen yläpeukku.
12 tuntia jaksoin leikkiä tinderillä, jos maksaisin niin sijoittaisin rahani mielummin johonkin kaikille maksulliseen deittisivustoon jossa kaikki ovat enemmän tai vähemmän tosissaan.