Ottaiitko tatuoinnin kaulaan tai niskaan?
Jos ottaisit, niin värillisenä vai mustavalkoisena?
Kommentit (7)
Sitten kun sullekin alkaa kasvaa melanoomia, et erota niitä tatuointien alta ja kuolet nopeasti. Mulla oli onneksi selässä kaksi ja ne huomattiin pieninä alkuina jo. En ikinä ottaisi tatuointeja minnekään tuon vuoksi. Nyt vuosittain seurataan ihoa ja kuntoa. Ehkä jään henkiin.
Mun kuvat on ainakin niin haaleita, että kyllä sieltä ihomuutokset paistais läpi, kun paistaa iho muutenkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sullekin alkaa kasvaa melanoomia, et erota niitä tatuointien alta ja kuolet nopeasti. Mulla oli onneksi selässä kaksi ja ne huomattiin pieninä alkuina jo. En ikinä ottaisi tatuointeja minnekään tuon vuoksi. Nyt vuosittain seurataan ihoa ja kuntoa. Ehkä jään henkiin.
Väärin, kyllä sinä kuolet jossain vaiheessa!
Kaulaan? Kas kun ei suoraan otsaan. En todellakaan ottaisi.
Niskaan voisin ottaa, en vain näe siitä itselleni mitään iloa, että muut voisivat nähdä tatuointini, mutta en minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Mun kuvat on ainakin niin haaleita, että kyllä sieltä ihomuutokset paistais läpi, kun paistaa iho muutenkin läpi.
Käy silti ihotautilääkärillä säännöllisesti. Mun melanoomat oli ihan tavallisen luomen näköisiä muuttumattomia ja kutiamattomia, mutta silti ne oli alkaneet muuttua melanoomiksi, koska lapsena olen polttanut selkäni auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, kyllä sinä kuolet jossain vaiheessa!
Kiitos lohdutuksesta. Ehkä sinäkin.
Mulla on niskassa pieni tatuointi. Oli ensimmäinen tatuointini. En edes muista että se on siellä, sillä mulla on aina hiukset auki, harvoin sitä edes näen.