Kumpi nyt sitten on se normi, posliini vai karvat alapäässä?
Kumpaa teidän porukoissa tai esimerkiksi uimahalleissa sitten enemmän näkee? Palstan keskustelujen perusteella hyvin moni on sitä mieltä, että ei todellakaan mitään ällöjä karvoituksia saa olla naisen alapäässä. Toisaalta kovaan ääneen meuhkata, että karvat ovat muotia ja jokainen fiksu nainen pitää luomuna alapään terveyden takia.
Kommentit (16)
Mua ei haittaa, nuolen molempia.
t. pervo-kake
Riippuu naisen iästä. Ei kukaan yli 25-vuotiaiden karvaisia jaksa katsella.
Ihan sama. Tullut nuoltua posliinia, lyhyillä karvoilla ja pitkillä karvoilla, mitä milloinkin. Kun pillu kiihoittuu, häppärit turpoo ja pillu aukeaa. Silloin on ihan se ja sama onko karvoja vaiko ei. Eniten tykännyt vaimolla lyhyistä karvoista. Mukava silitellä ja nuolla. Puskassa on enemmän seksiä ja tuntuu enemmän vitulta.
Oman ikäisillä naisilla (20-30-vuotiailla) vaikuttaa joku trimmattu karvoitus olevan suosituin, eli siistitään ja pienennetään sen karvaisen alueen pinta-alaa. Täysiä posliineja ja luonnontilassa olevia alapäitä näkyy vähemmän, mutta eivät ole mikään harvinaisuuskaan. Itse tykkään jättää häpykummulle pienehkön kolmion, mutta muuten sokeroin sileäksi 1-2kk välein.
Älä mieti mikä on normi. Mieti miltä sinä haluat näyttää, minkä vaikutuksen sinä haluat tehdä, ja kenelle.
Sanon aina tyttöystävälle et jättäis luomuksi, mut häntä kuulemma ahdistaa liiat karvat, joten sheivaa ja jättää pienen kolmion häpykummulle, mikä on vissiin normi.
Karvat on normaali, normeista en tiedä, ja mikäli ei ole, niin sitten en halua olla normaali, eikä mun mieskään ole :p
en tiedä mikä normi on -kaikkea posliinista luomuun näkee.
Itse viihdyn kapeassa kiitoradassa kummulla, mies tykkää että ajoittain olen posliini ja joskus luomu - ihan vain vaihtelun virkistämiseksi.
äiti ja Nainen
Kyllä kai nyt iho on sentään paljon ällöttävänpi kuin karvat. Miettiää kaikkia niitä tuhansia hiki- ja talirauhasia joita ihokin on täynnä. Ennemmin kai kannattas kuoria poisa ihonsa kuin karvansa
Hassua pohdintaa? Kun itse ainakin, olisin paljon kiinnostuneempi ap:n kysymyksen sijaan, siitä tiedosta: 'Miten naisen/miehen/yms.ihmisten alapäät toimivat (/voivat niillä harrastaa seksiä)'? Tai, jos sellaista 'edes tapahtuu/on mahdollista/tms.', (ns.toimivilla alapäillä varustetuilla) ihmisillä? Ehkä jossain. Ehkä joskus.tms.
Henk.koht. en ole (ikinä, koskaan.tms) tavannut ketään sellaista (/toimivalla ylä päällä.tms.) ihmistä, edes pitkässä elämässäni.
v.p. -76/4
Omissa porukoissa posliini on normi, kaveripiiriin kuuluu ihmisiä alle ja päälle kolmenkympin. On joillakin kiitorataa, mutta puskaa ei ole kyllä kenelläkään. Sanoisin että 75% posliinia. Tai ei ainakaan ole silloin kun ohjelmassa on ollut saunomista.
niino, onhan sitä puhetta aina näistä, tälläisistä urbaaneistasaduista,yms. seksiin liittyvistä. on jopa sellaista kuullut,että naiset ovat sanoneet, että karvat (/ja toiset, että karvat -tomuus..?!) lisää halukkuutta myös.
en tiedä sitten, mikä näistä jutuista kannattaa panna sinne, oman korvan taakse? joku varmaan sanoisi, että: 'evvk mua yhtään = kun mun elämä', mun päätös: olise sitten 'väärä tai jokumuu'? iha sama kaituo on.
Posliini on ainakin parempi kuin luomu. Itse en ainakaan tykkää luomusta. Sen nuoleminen on ikävää, eli jos haluat pitkää ja hartaasti tapahtuvaa suuseksiä aja pois.