Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet tupakoitsijoista?

Vierailija
18.05.2018 |

Poltatko itse?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta ei häiritse minua, ei ne minun rahojani taivaantuuliin polta, ja kaipa ne tupakkiverojen muodossa hoitonsa kusantaa.

Kylläpäs polttavat juuri sun rahojasi, jos maksat veroja. Tupakkavero tuottaa vain miljardin, kun kustannukset ovat puolitoista miljardia. Vuosittain maksat noin satasen siitä ilosta, että muut saavat saastuttaa ympäristöään ja itseään.

Kyllä minä keksisin sataselle vuosittain parempaakin käyttöä. Esimerkiksi etelänmatka 10 vuoden välein.

Vierailija
22/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua se ei häiritse.

Ei minuakaan. Ei juurikaan kiinnosta mitä minulle tuntemattomat ihmiset tekevät tai ovat tekemättä. Nykyisin polttaminen on niin harvinaista että tupakanhajun rekisteröi erikseen mutta ei siitäkään tarvi elämää suurempaa numeroa tehdä.

Kun polttaisivat piippua, se tuoksuu aika hyvältä :)

Noin viidesosa suomalaisista poltaa edelleen. Laskua on ollut hurjasti parin viime vuosikymmenen saatossa. 

En kuitenkaan vielä luokittelisi harvinaiseksi ja ainakaan itse en erityisesti rekisteröi tupakanhajua ulkoilmassa. 

Viidesosa kaikista vai täysi-ikäisistä? Yllättävän suuri määrä joka tapauksessa. Luulin että polttaminen on ollut uncool jo ikuisuuden.

Rekisteröin paljon ääniä, hajuja ja muuta mitä monet eivät tunnu huomaavan ollenkaan.

Itse en polta, mutta tupakanhaju ei ärsytä. Sen sijaan ärsyttää tälläkin palstalla vallitseva idioottimaisen emotionaalinen tapa kirjoittaa syöpäkääryleiden (tai löyhkäkääryleiden, minkä milloinkin) käryttämisestä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan hajuista roskaväkeä, en tietenkään polta.

Vierailija
24/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua se ei häiritse.

Ei minuakaan. Ei juurikaan kiinnosta mitä minulle tuntemattomat ihmiset tekevät tai ovat tekemättä. Nykyisin polttaminen on niin harvinaista että tupakanhajun rekisteröi erikseen mutta ei siitäkään tarvi elämää suurempaa numeroa tehdä.

Kun polttaisivat piippua, se tuoksuu aika hyvältä :)

Noin viidesosa suomalaisista poltaa edelleen. Laskua on ollut hurjasti parin viime vuosikymmenen saatossa. 

En kuitenkaan vielä luokittelisi harvinaiseksi ja ainakaan itse en erityisesti rekisteröi tupakanhajua ulkoilmassa. 

Viidesosa kaikista vai täysi-ikäisistä? Yllättävän suuri määrä joka tapauksessa. Luulin että polttaminen on ollut uncool jo ikuisuuden.

Rekisteröin paljon ääniä, hajuja ja muuta mitä monet eivät tunnu huomaavan ollenkaan.

Itse en polta, mutta tupakanhaju ei ärsytä. Sen sijaan ärsyttää tälläkin palstalla vallitseva idioottimaisen emotionaalinen tapa kirjoittaa syöpäkääryleiden (tai löyhkäkääryleiden, minkä milloinkin) käryttämisestä jne.

15% aikuisista tupakoi.

Vierailija
25/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini, joka vähän kokeilee tupakanpolttoa, on ok, mutta aikuisia tupakoijia pidän lähinnä tyhminä ja heikkoina ihmisinä.

Vierailija
26/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee mieleen tupakoitsijoista :D

Vierailija
27/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopaaka, mitä bongasin aiheesta THL:n sivuilta: 

Nuorten eli 14–20-vuotiaiden päivittäinen tupakointi on vähentynyt. Kun vuonna 2017 päivittäin tupakoi 16-vuotiaista pojista 6 prosenttia ja tytöistä 7 prosenttia, olivat vastaavat osuudet vuonna 2005 tytöillä 27 prosenttia ja pojilla 23 prosenttia.

Eli ei se savuton Suomi niin kaukana ole. Uskomattoman hurja lasku!

Eipä ihme, että lukiolaistyttöni tietää vain pari päivittäin tupakoivaa ikäisistään, vaikka läheinenkin kaveripiiri on kymmeniä nuoria. 

Vierailija
28/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes kokeillut. Tavallinen tupakka haisee ja haju jää ikävästi vaatteisiin ja asuntoon. Sähkötupakkaa polttavat eivät haittaa minua, sillä haju on joskus jopa miellyttävä.

Vierailija
29/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansantalouden kannalta oivaa porukkaa kun kuolevat muita nuorempina. Elämättä jää useimmiten juuri ne vuodet, jolloin on eläkkeellä eli ei tuota rahallisesti yhteiskunnalle mitään vaan on pelkkä menoerä. Jos kukaan ei tupakoisi, keskimääräinen elinikä olisi pitempi ja näin ollen esimerkiksi eläkkeisiin ja terveydenhoitoon kuluisi yhteiskunnalta paljon enemmän rahaa.

Vierailija
30/30 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä haisuleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän