Ketä muka kiinnostaa jotku kuninkaalliset HÄÄT??
Kommentit (10)
No sen verran sinua kiinnosti, että teit aiheesta avauksen. HÄISTÄ!
Hiukan vain kummastuttaa vain tuo puolison valinta monia kun satakertaa parempiakin olisi löytynyt taustoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan vain kummastuttaa vain tuo puolison valinta monia kun satakertaa parempiakin olisi löytynyt taustoiltaan.
Että kuinka?
Minua kiinnostaa, yleensäkin kuninkaalliset juhlat kiinnostavat. Harryn ja Meghanin häätkin aion tvstä seurata, vaikka en tykkää kummastakaan, en etenkään Meghanista. Mutta se koko näytelmä on niin toisesta todellisuudesta, että mielenkiinnolla katson.
FA-cupin finaali kiinnostaa varmasti monia enemmän.
Mua kyllä vähän kiinnostaa. Aion katsoa kohokohdat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kuinka?
Meghanilla on kyllä aika paljon baggagea.
Harry parka, kunnon gold diggerin ottaa vaivoikseen.
Minua kiinnostaa! Olin jo lapsena Diana-fani, ja minulle on iso juttu että näen nyt ihailemani naisen kuopuksen menevän naimisiin. Olen aina tuntenut empatiaa näitä poikia kohtaan. Uskon, että he olisivat eläneet paljon onnellisemman elämän, jos olisivat saaneet kasvaa ihan tavallisina ihmisinä.
(Itseasiassa uskon, että William lopettaa monarkian. Tietenkin vasta sitten kun Ellu on jo vainaa).
Ajattelitko olevasi ainoa ihminen maan päällä? Ei sillä, että minuakaan suuresti kiinnostaisi, mutta kyllä monia kiinnostaa.