Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies ei ota vastuuta ja hoida vauvaa. Suutuinko aiheesta?

Vierailija
17.05.2018 |

Oli sovittu, että vietetään tyttöjen päivä kaupungilla ilman miehiä ja lapsia mutta miten käykään kaveri tulee paikalle rattaiden kanssa ja vauva vie kaiken huomion. Syynä oli ettei mies taaskaan halunnut ottaa vastuuta eikä suostunut hoitamaan vauvaa parin tunnin ajan, vaikka mies oli kotona ja tuijotteli urheilukisoja telkusta. Kisat on tärkeämmät katsoa rauhassa ja vauva ei mitenkään haittaa tyttöjen juttuja, kun istumme kuitenkin vain kahvilla juoruamassa. Aarrgghh että kiehun! Kaverin mies ei ole kertaakaan vaivautunut tekemään mitään vauvanhoitoon liittyvää ja herra saa aina tulla ja mennä sekä harrastaa milloin mitäkin. Kyllä ottaa aivoon!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle suutuit? Toiko sen jtkn julki?

Olisiko ystäväsi pitänyt perua tapaamisenne?

Vierailija
2/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muija ei ole opettanut miten vauvaa hoidetaan. Turha heti syyllistää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävääsi varmasti hävettää ja ärsyttää tilanne, ja yrittää jotenkin selitellä sitä parhain päin.

Et kai ystävällesi voi tuosta suuttua? Jos suutuit niin etpä itse mikään kummoinen ystävä ole.

Vierailija
4/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, eikö aloittaja saanut imettyä latteaan rauhassa?

Jaksuhalit.

Se mies ansaitsee vapaa-aikansa, raataa kuitenkin niska limassa ystäväsi ja lapsensa elättääkseen.

Toivottavasti et itse koskaan tule äidiksi.

Vierailija
5/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on todella aktiivinen ja osallistuva isä ja aivan hulluna kolmeen lapseensa. Kuitenkin vauva aikana hän oli etäinen eli sen ensimmäisen vuoden aikana ei juurikaan vauvat kiinnostanut. Tosin tuki 100% imetystä, siinä on ollut hänen suurin vauva ajan panostus.

Kaverin mies saattaa tuntea vauvan vielä vieraaksi kun äiti ja vauva ovat olleet omassa kuplassaan. Voi olla että kohta tilanne muuttuu ja hänestä tulee hyvinkin osallistuva isä. Sitten pääsette tyttöjen juttuihin rauhassa :) Älä ole vielä yhtään huolissasi ja kerro kaverillekin että tilanne voi muuttua!

Vierailija
6/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys yleensä muuttuu aina kun vauva tulee kuvioihin. Vaikka kuinka vannoisi että mikään ei muutu, niin ei vaan pidä paikkaansa. Lapsi sairastaa, huonosti nukuttu yö, hoitaja peruu, sitten ei vaan enää ole aikaa ystäville, niin kuin ennen... Hyvin harvalla on sellainen tukiverkosto jossa lapselle on aina kuin itse haluaa hoitaja valmiina (no näitäkin olen nähnyt, tosin silloin voidaan myös miettiä millainen kyky ihmisellä on edes lapsestaan huolehtia).

Vierailija
7/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle muiden asiat. Huolehdi omistasi. Ystäväsi oma ongelma jos ei pistä miestä hoitamaan osuuttaan. Tai ehkä lapsi ei ole miehen. Mistä sen tietää. Älä esitä pyhimystä vaan keskity omiin ongelmiisi

Vierailija
8/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle suutuit? Toiko sen jtkn julki?

Olisiko ystäväsi pitänyt perua tapaamisenne?

En tuonut julki, vaikka mieli teki. Suutuin kaverin vastuuttomalle miehelle, joka pompottaa vaimoaan eikä hoida lastaan ja kaverilleni, joka ei osaa pitää puoliaan miestään vastaan.

Vierailija
9/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, ettei äiti itse raskinut jättää pientä?

Vierailija
10/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on todella aktiivinen ja osallistuva isä ja aivan hulluna kolmeen lapseensa. Kuitenkin vauva aikana hän oli etäinen eli sen ensimmäisen vuoden aikana ei juurikaan vauvat kiinnostanut. Tosin tuki 100% imetystä, siinä on ollut hänen suurin vauva ajan panostus.

Kaverin mies saattaa tuntea vauvan vielä vieraaksi kun äiti ja vauva ovat olleet omassa kuplassaan. Voi olla että kohta tilanne muuttuu ja hänestä tulee hyvinkin osallistuva isä. Sitten pääsette tyttöjen juttuihin rauhassa :) Älä ole vielä yhtään huolissasi ja kerro kaverillekin että tilanne voi muuttua!

Voi hyvänen aika.

Jos se lapsi on yhdessä tehty, niin pitäisi kyllä kiinnostaa ihan jo vauvasta alkaen isääkin. Entä jos sitä äitiä ei kiinnostaisikaan se vauva heti, olisiko yhtä anteeksiantavainen meininki?

Vain keskenkasvuinen mies ei jaa vastuuta ja ryhdy kiinnostumaan lapsestaan jo vauvasta alkaen.

Vierailija
11/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tollasta se on melkein kaikilla.

Vierailija
12/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä suuttumuksen tuossa tilanteessa hyödyttäisi... ei ketään, ei sinua, ei äitiä, ei lasta ja isä varmasti on lähinnä huvittanut tilanteesta.

Vierailija
13/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siis suutuit sille miehelle, etkä kaverillesi. Hän kuitenkin halusi tavata sinut, vaikka ei mennytkään 100% suunnitelmien mukaan. Meillä mies on onneksi ollut todella aktiivinen vauvan kanssa, vaikka olen imettänytkin alusta saakka. Eihän imetys poista monia muita vauvan tarpeita saada läheisyyttä ja hoitaa perustarpeita. Äitiä on kuitenkaan turha syyttää, jos isä luo epävarman ilmapiirin halustaan hoitaa lasta. Koska halusta se on kiinni, ei niinkään osaamisesta. Samalla tavalla minä olen joutunut harjoittelemaan nollasta vauvanhoitoa, ei se ole mikään sisäsyntyinen taito äideillä.

Vierailija
14/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuokin äiti ole ihan iso tyttö, joka tekee ihan omat valintansa eikä mikään lapsen tasolle typistetty viaton uhri.

Vierailija
15/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suutuit ystävällesi niin väärin teit mutta jos suutuit hänen miehelleen niin oikein.

Itse olen sanonut suoraan ystäväni miehelle, että SINÄ olit myös tuota lasta tekemässä, myös SINULLA on vastuu siitä..

Otti onneksi onkeensa ja hoisi sekä vauva-aikana että nyt isompana TASA-veroisesti äidin kanssa.

Samoin sanoin siskoni miehelle mutta hän on v*itun narsisti ääliö jonka mukaan on ihan oikein että siskoni tekee 3a duunia samalla kun ukko itse "sairastaa" kotona.

"Sairastaa" siksi kun hälle ei sovi mikään lääke mitä lekurit on tarjonnut vaivoihinsa, on siis vissiin maailman AINOA ihminen jolle ei sovi MIKÄÄN verenpainelääkitys.

Ja se korkea verenpainekin johtuu siitä, että ukko on yhtä pitkä kuin leveäkin eli mallia tynnyri...

Laihduttaa kun ei voi....

Siskoni on tuossa avioliitossa lasten takia.. muuta yhteistä heillä ei ole...

Sapettaa tuollaiset ääliöt 😠

Vierailija
16/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi, eikö aloittaja saanut imettyä latteaan rauhassa?

Jaksuhalit.

Se mies ansaitsee vapaa-aikansa, raataa kuitenkin niska limassa ystäväsi ja lapsensa elättääkseen.

Toivottavasti et itse koskaan tule äidiksi.

Kaveri itki minulle ettei mies ollut ottanut vauvaa syliin kun oli syntynyt mutta oli heti ollut sotajalalla määräämässä ja vaatimassa ettei häntä sidota vauvaan mitenkään, vaikka lapsi oli yhteinen päätös eikä todellakaan mikään vahinko. Ymmärrän, että kaikki on uutta ja opeteltavaa vauvan kanssa riittää, mutta mies ei ole tehnyt muuta kuin pannut lapsen alulle. Niin ja en tosiaan pidä kahvista enkä juo lattea.

Vierailija
17/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sovittu, että vietetään tyttöjen päivä kaupungilla ilman miehiä ja lapsia mutta miten käykään kaveri tulee paikalle rattaiden kanssa ja vauva vie kaiken huomion. Syynä oli ettei mies taaskaan halunnut ottaa vastuuta eikä suostunut hoitamaan vauvaa parin tunnin ajan, vaikka mies oli kotona ja tuijotteli urheilukisoja telkusta. Kisat on tärkeämmät katsoa rauhassa ja vauva ei mitenkään haittaa tyttöjen juttuja, kun istumme kuitenkin vain kahvilla juoruamassa. Aarrgghh että kiehun! Kaverin mies ei ole kertaakaan vaivautunut tekemään mitään vauvanhoitoon liittyvää ja herra saa aina tulla ja mennä sekä harrastaa milloin mitäkin. Kyllä ottaa aivoon!

Voi voi, eikö mammat saaneetkaan vetää perskännejä.

Vierailija
18/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä muija ei ole opettanut miten vauvaa hoidetaan. Turha heti syyllistää miestä.

Kuka sille "muijalle" on opettanut kuinka vauvaa hoidetaan? Kyllä miehen pitäisi osata ihan samalla tavalla kuin naisenkin.

Vierailija
19/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää mieheltä, mutta ikävää suuttua asiasta kaverillesi, kun ei hän asialle mitään voi (tai siis voi pitemmällä tähtäimellä, mutta ei juuri tuossa tilanteessa. Itse olisin tosin lyönyt vauvan miehen syliin ja lähtenyt).

Olen aina halunnut tavata kavereita ilman lapsia, kun suinkin mahdollista. 3 lasta.

Vierailija
20/30 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät heidän kanssaan päivittäistä arkea vai tiedätkö vain äidin hormoonihuuruiset uhriutumiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän