Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ammatissa et pärjäisi?

Vierailija
17.05.2018 |

Siinähän se jo otsikossa onkin, eli missä työssä et taitojen tai jaksamisen vuoksi pärjäisi?

Itse voin aloittaa. Olisin aivan surkea tatuoija. Kädentaitoni ovat huonot, en osaa lainkaan piirtää ja kaiken lisäksi pelkään neuloja. Kaikki asiakkaat todennäköisesti lähtisivat tatuointistudioltani itkien.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitajan tai peruskoulun opena. Jos joku penska alkaisi vitt*ilemaan, tai kiusaamaan muita, uhkailemaan tai muuta vakavaa, vetäisin sitä ympäri korvia.

Vierailija
22/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään lääketieteeseen liittyvässä.

ITkisin niin potilaiden puolesta, enkä pystyisi ottamaan verinäytteitä jen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisn toivoton saattohoitokodissa. Potilaat joutuisivat lohduttamaan minua. Piiloutuisin komeroon itkemään. Työ nostaisi pintaan omat traumani. Päätyisin työkyvyttömyyseläkkeelle.

Rakennustyömaalla. Putoaisin heti telineiltä ja oksentaisin tullessani. Korkeanpaikankammo. En voisi kuljettaa funicularia, semmosta hissikopperoa joka roikkuu vaijereista. Huiii!😱

Suunnistaja, retkiopas, matkaopas, eräopas.

Olematon suuntavaisto. Eksyisimme kaikki.

Pappi. Ei ole vakaumusta.

Arkkitehti, insinööri. En osaa matikkaa.

Poliisi. Pelkäisin rikollisia, kunto ei riitä.

Lentäjä. Eksyisin taivaalle.

Lentoemäntä. Pelkään lentämistä.

Sotilas. En haluaisi tappaa enkä kuolla.

Teurastaja. Ks. ed.

Kampaaja. Silmät, iho ja hengitystiet ei kestä myrkkyjä.

Yläkoulun opettaja. En viihdy metelissä enkä halua järjestyspoliisiksi.

Vierailija
24/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski, en löytäis perille. Olematon suuntavaisto

Vierailija
25/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vanhimmassa ammatissa. Riskitkin siinä niin suuret. Enkä monessa muussakaan hommassa, esim. lentoemäntänä tai tarjoilijana. Kesätöissä kahvilassakaan en ollut mikään mestari, enkä hotellisiivoojana. Kerrankin yksi hotellivieras näytti minulle oikeita otteita, kun minun tyylilläni "it looks so difficult".  - Noloa!

Vierailija
26/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Vierailija
27/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mammat ihan innoissaan lapioisi rakennustyömaalla päivät pitkät. Just joo.

Vierailija
28/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ambulanssissa (vaikka olenki lähihoitaja), palomies, poliisi, mielenterveyspuolella, kirurgina.. Onhan näitä.

Onneksi niihinkin on joku tekijä, tosi tärkeitä ammatteja.

Miksi mielenterveyspuolta kammotaan? Somatiikkaan verrattuna supermielenkiintoista ja lunkia :)

Vierailija
29/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja se pahin enkä siihen pystyisi, lennonjohdon työ vaikuttaa ihan ka-ma-lal-ta sen vastuun ja liikkuvien osien takia, joku esiintyjä olisi hirveä myös olla, kun aina pitäis olla parhaimmillaan vaikka ois minkälainen shittipäivä. Myös yläasteen opettajan työ ois jotain sellaista mitä en haluaisi kokeilla, yksi teini saa mut jo raivon partaalle, joten olisin sekopää jo viikossa. Enkä voi ymmärtää miten joku ( kai aika monikin ) haluaa astronautiksi, siis oikeesti mua ei sais sullottua siihen sukkulaan edes nukutettuna.

Vierailija
30/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, varsinkaan joku laaja-alaisempi, jolla ramppaa laidasta laitaan sairaita. Itseäni inhottaa jo kadulla kävellessä ja pidätän hengitystä hetken, jos vastaantulija yskähtää juuri kohdalla eikä voi paria sekuntia odottaa, että pääsisi ohi. En vain pärjäisi kaiken maailman influenssapotilaiden ja vatsatautisten lasten kanssa. En siis ole mitenkään hygienianeurootikko, melkeinpä päin vastoin (ehkä siksikään ei minusta lääkäriä), ällöttää vain kipeiden ihmisten kanssa toimiminen, vaikka ei se sairaus toki usein heidän syynsä ole.

Vierailija
31/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheterapeutti. En yksinkertaisesti saa selvää epäselvästä puheesta, ja tuntuu töykeälle kysyä! Ammatti itsessään vaikuttaa ihan mukavalle.

Vierailija
32/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomiehenä mulla ei kestäis kunto, juoksisin tulipaloja pakoon.

Kaupan kassana en oppis käyttämään kassakonetta.

Kirurgina viiltelisin vääristä paikoista potilaita.

Hammaslääkärinä lukisin hampaiston väärin päin.

Tankotanssijana olisin kömpelö ja ruma.

Vierailija
33/37 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi missään sellaisessa ammatissa jossa joutuisi tekemään töitä tai olemaan ihan yksin. Jostain syystä ahdistun yksin olemisesta jos se ei ole vapaaehtoista. En olisi myöskään hyvä missään myyntityössä...oon niin kaukana jostain Kiinteistö-Kaisasta kun olla ja voi. Palomiehenä olisin myös surkea koska pelkään tulta ihan hulluna.

Vierailija
34/37 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen opettajaksi en ryhtyisi mistään hinnasta.

Vierailija
35/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntityö. Olen siihen aivan liian rehellinen.

Vierailija
36/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätjäisin paremmin poliisina, ku sairaanhoitajana.

Vierailija
37/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräistä korkeampaa älykkyyttä vaativissa tehtävissä.