Mikä on tiukin paikka, mistä olet selvinnyt?
Kommentit (35)
Peliriippuvuus. Pelasin tilin tyhjäksi.
"Parannuin" omin avuin ilman kenenkään apua. Siitä on yli 10 vuotta. Nykyään on säästötilillä rahaa yli 20 000 €!
Vierailija kirjoitti:
Aseella päähän tähtäämisestä.
Jos vielä laukaistiin niin olet samis. Mua kakarana kaveri tähtäsi pistoolilla. Onneksi tein kuin elokuvissa ja menin alas. Muuten en kirjoittaisi tätä. Tai ainakin päässä olisi yksi ylimääräinen reikä.
Se aseen omistaja läksytti kaveriani vaikka sehän oli oikeastaan pahin syyllinen. Jättää nyt ladattu ase niin että lapset saa sen käsiinsä. Siitä se ohimon vierestä meni luoti. Että aika läheltä piti. tunsin sen ilmavirran ja laukaus oli niin läheltä että sain sitä ruuti tai jotain roisketta päähäni. Ilman alas heittäytymistä olisin saanut luodin päähän. Siitä olisi aika pieni mahdollisuus selvitä elossa.
Hyi v.tt. vasta näin myöhemmin tajuaa kuinka lähellä se oli. Etäisyys oli noin metri-puolitoista metriä. Ase oli rulla malli kun näin edestä että siinä on luoteja. Sitten näin että kaveri puristaa liipasinta ja syöksyin lattialle. Pamaus, aivan täysi hiljaisuus. sitten huutoa vähän hätääkin. Kaveri sai siitä selkäsaunan. Pientä kun se aseen omistaja olisi saanut tuomion jos luoti olisi osunut.
Lapsuudesta, jossa jouduin pelkäämään henkeni edestä, kotioloja seuranneesta koulukiusaamisesta, vakavasta onnettomuudesta ja nyt todella luonnevikainen ihminen puolisona. Usein miettii miksi sitä täällä vielä tallustelee, kun elämä on ollut mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käveltiin kaverin kanssa mun autoa kohti molemilla muovipusseissa kannabis kasvien taimia ja poliisit ajoi vierestä. Siinä tuli yhtäaikaa pikku paniikki ja silti piti pysyä ns. normaalina. Piriveijarit oli keikanneet mut ja kaverilta sain pistokkaista otettuja taimeja kun sillä oli niitä enemmän kuin mahtui kukittamaan.
Kummallakin kaksi kassia. jokaisessa neljä noin 15-20 senttistä kasvia. Onneksi oltiin laitettu tuplapussin. Yksi millä kannattiin ja toinen millä peitettiin ettei näy mitä kannetaan. Ehkä voitte kuvitella tunteen kun kannat 8 kpl laittomia kasveja ja poliisit ajaa hiljaa niin läheltä että kättä ojentamalla voisi koskettaa niiden autoa.
Itse ainakin tunsin sydämmeen lyöntejä kuin hidastettuna. Ehkä niin olikin? Näin kuinka toisen poliisin pää kääntyi. olin jo että v nyt kävi huonosti. Sitten ne vain jatkoi matkaa. Hitto mikä säikähdysen jälkeinen nauru meillä oli. Vajaa vuosi siitä narahdettiin molemmat. Mä tavallisesta ja kaveri törkeästä h-aine rikoksesta. Silläkin se törkeys oli vain iso pistokkaiden määrä.
Jep kaikki me voidaan kuvitella tuo.
Mutta itselle ainakin tiukempi paikka olisi varmaan se narahdus silloin vuoden päästä kuin joku poliisien ohi ajaminen.. tai se että "piriveijarit" keikkaisi(?) minut. Siis ryöstivät?Kiinnostaa tietää millaisia tyyppejä nämä piripäät ovat?
Kerroin vain tiukimman mistä olen selvinnyt. Niitä on myös tilanteita mistä en selvinnyt. kuten piripäiden keikkaus ja kasvatuksesta kiinni jääminen.
Kun kehoani tukahdutettiin ja kuristettiin pienenä ym. väkivallanteot.
Itsemurhayritys. The lowest point of my life.
Äitini synnytyskanavassa oli tiukat paikat, sen jälkeen on mennyt mukavasti.
Mt- ongelmainen ex tiirikoi itsensä vanhan kerrostalon alaovesta keskellä yötä, ja tuli oveni taakse rynkyttämään. Minulla ei ollut siihen aikaan puhelinta, enkä halunnut naapurien huomiota. Raotin siis ovea. Pari päätä pitempi ja paljon vahvempi mies änkesi sisään.
Kädessä oli jotain asetta muistuttavaa ja katseesta näki, että äijä oli täysin sekaisin.
Syykin selvisi: eräs vanha tuttu oli alkanut myyskennellä steroideja, ja tämä ennestään diapameilla lääkitty avopotilas oli mennyt napsimaan pari ihan kokeilemisen halusta.
Seurasi parin tunnin panttivankidraama, jonka aikana olisin voinut saada apua, jos olisin päässyt ikkunaan ( ilmeisesti eräs ystäväni oli käynyt sen alla ). Koko tämän ajan lapsemme nukkui makuuhuoneessa, eikä herännyt. Aikansa riehuttuaan, tähtäiltyään ja maahan käskytettyään ex päätti lähteä ja häipyi yöhön.
Ase ei ollut lopulta oikea, enkä oikeastaan pelännyt. Vasta myöhemmin koin tunteita.
Mies sentään tajusi hävetä, kun pää selkeni. Hänestä ei ollut todellista vaaraa, toisin kuin eräästä tulevasta henkirikoksen tekijästä, joka yritti väkisinmaata minut kun olin lapsi ja hän teini-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudesta, jossa jouduin pelkäämään henkeni edestä, kotioloja seuranneesta koulukiusaamisesta, vakavasta onnettomuudesta ja nyt todella luonnevikainen ihminen puolisona. Usein miettii miksi sitä täällä vielä tallustelee, kun elämä on ollut mitä on.
Voimia, ystävä. Toivottavasti pääset paremman elämän alkuun.
Avioerosta
Potkuista
Äidin kuolemasta
Lapsen psyykkinen sairastuminen ja kolmen läheisimmän sukulaisen kuolemat. Lapsuuteni alkoperheessä.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen mikä jatkuu vielläkin.
Minua ei olla pitkäksi aikaa koskaan jätetty kiusaamisesta. Se on niin helppoa kuin tuntee itsensä johonkin ryhmään.
🤜🤛 ja iso hali. Aikasi koittaa vielä.
Psykoosi. Lopetin syömisen, konttailin pitkin lattioita kun luulin kuulevani öisin sen läpi avunhuutoja. Vieläkin kylmää miten sekaisin olin, pyörin todella pelottavassa porukassa ja jälkikäteen ajatellen minulla oli moukan tuuria etten joutunut kokemaan mitään pahoinpitelyä pahempaa. Ehkä järkyttävin muisto siltä sumuiselta ajalta on se kun kaveri viilteli ranteitaan vieressäni ja tiputteli päälleni verta kun yritin nukkua. Olin vain niin turta henkisesti etten jaksanut edes kääntää kylkeä, jatkoin vain nukkumista.
Seonneen sukulaismiehen tappoyrityksestä.
Pelastin myös äitini.
Olin 16-vuotias.
Näen vieläkin painajaisia, vaikka asiasta on jo 35 vuotta aikaa, ja mies kuoli kuulemma 1995.
Koliikkivauva, heti perään vanhempien kuolema, sitten halvaantui vielä käsi😯
Tätä seurasi muutaman muun lähiomaisen kuolema, sisaren vakava sairaus ja veljen alkoholisoituminen eli onhan näitä...
Nykyään pyyhkii kohtuullisen hyvin.