Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosilomaki kesälauantait

Elina86
17.05.2018 |

Jos olen viikon kesälomalla, kuluu minulta kuusi lomapäivää, 5 päivää + lauantai.
Jos pidän lomaa ti-to, kuluuko minulta 3 vai neljä lomapäivää? Eli lasketaanko lauantai mukaan tuossakin tapauksessa?
Mitä jos aloitan lomani maanantaina ja lopetan torstaina ,lasketaanko lauantai?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se menee niin, että niillä, joilla EI ole lauantait lomapäiviä on 30 lomapäivää vuodessa. ja niillä, joissa lauantaitkin lasketaan, on 36 lomapäivää - joten arkipäiviä tulee ihan saman verran. Tadaa!

Vierailija
22/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntapuolet pitkät lomat kompensoi huonoja palkkoa. Olen kunnalla töissä ja minulla on lomaa 38 päivää, lauantaita ei lasketa lomapäiväksi, joten lomaa on 7 viikkoa ja 3 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se menee niin, että niillä, joilla EI ole lauantait lomapäiviä on 30 lomapäivää vuodessa. ja niillä, joissa lauantaitkin lasketaan, on 36 lomapäivää - joten arkipäiviä tulee ihan saman verran. Tadaa!

Missähän hippilandiassa näin on? Ei ainakaan normaalissa yksityisessä yrityksessä. Lauantai kuluttaa lomia ja lomaa on 24 tai 30 päivää riippuen milloin aloittanut työt.

Vierailija
24/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo riipu ihan työehtosopimuksesta.

Vierailija
25/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä puolella yksinkertaisesti vain tehdään enemmän töitä. On täysin normaalia, että vuosilomat on 5 vko. 4 vko kesälomaa ja 1 vko talvilomaa. That's it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä