Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatteko seksiä kuukautisten aikaan

Suikkari
17.05.2018 |

Vai onko teillä joka kuukausi viikon mittainen selibaatti jakso? Siis teillä ja myös miehellänne. Meillä on sovittu niin että kuukautisten aikaan minä teen suihinoton aina kun sitä halutaan ja minulle suuseksiä taas annetaan muuna aikana kuusta, jos niin haluan. Kumma kyllä mieheni odottaa ja kyselee innokkaasti ennen moonisten alkua et joko suihinotto viikko on alkanut ;-) Tykkään itsekin tuottaa tyydytystä toiselle osapuolelle ja saanhan sitten tuolle vastinetta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan ihan normaalisti, pyyhe vain alle. Miksi pitäisi pitää taukoa? Tuntuu yhtä hyvältä, kuin muulloinkin. Mieskään ei tunnu kärsivän tilanteesta.

Vierailija
2/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Suihinottoviikko kuulostaa muuten typerältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Suihinottoviikko kuulostaa muuten typerältä.

Ei minusta kuulosta typerältä ja mulle kelpaisi, mutta en usko että vaimo suostuu. Eli ei sekstailla kuukautisten aikaan. Joskus kokeiltiin kondomin kanssa, mutta tuntuu kuulemma kipua, eikä sekään nyt kovin kivaa ollut kun kortsu oli ihan punainen ja siinä oli kiinni verihyytymiä.

Vierailija
4/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa tai vaimo antaa suuta tai kättä.

Vierailija
5/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan suikkaria menkkojen aikana tai jos paikat vaimolla muuten vaan aristavat.  Toissapäivänä viimeksi. Kohta pääsee taas pukille. Vaimo pitänut aina  huolen, että vähintään kerran viikossa saan seksiä. Eipä ole koko aikuisikänä tarvinnut kärsiä puutteesta. Jotkut sanoneet, ettei nuorena kannata mennä naimisiin tai ettei aviossa saa seksiä. Ei muuten pidä paikkansa.

Vierailija
6/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä siis ole ainoa, vaan enemmistö huolehtii asiasta myös kuukautisten aikaan tavalla tai toisella. Omista ystävistäni yli puolet kieltäytyy kaikesta seksuaalisuudesta tuona aikana. Eli kun kärsin, niin kaikki kärsii menttaliteetti. Itse en tätä kannata.

Ap

Vierailija
7/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastetaan seksiä. :) Yhdyntää ja suuseksiä puolin ja toisin ihan kuten muunakin aikana kuukaudesta. Pyyhe alle niin yleensä välttyy isommalta sotkulta ja vehkeet huuhdotaan suihkussa sen jälkeen. Mieheni ei verta kullissaan pelästyä ja minusta seksi kuukautisten aikana on ihanaa. Orgasmit auttaa myös kuukautiskipuihin.

Vierailija
8/13 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku ja sisäpuhdistus ensin niin eipä siinä isoja ongelmia ole. Vaimo saa silloin helpommin.

Vierailija
9/13 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parina ekana menkkapäivänä kun vuodan runsaammin, ei ole seksiä. Sitten alkaa jo molemmilla tehdä mieli...

Vierailija
10/13 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parina ekana menkkapäivänä kun vuodan runsaammin, ei ole seksiä. Sitten alkaa jo molemmilla tehdä mieli...

Mutta ei siis suuseksiä miehellesi noina "selibaattipäivinä"? Parin päivän pakkoselibaatti saa kyllä halut heräämään ja niin se on meilläkin mutta kun itse en pysty 4-7 päivään ja pidän itsekin suuhun otosta.

Vierailija
11/13 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei siis suuseksiä miehellesi noina "selibaattipäivinä"? Parin päivän pakkoselibaatti saa kyllä halut heräämään ja niin se on meilläkin mutta kun itse en pysty 4-7 päivään ja pidän itsekin suuhun otosta.

Ei suuseksiä miehellekään. Mulla suuseksissä on se, että sen antaminen miehelle kiihottaa mua itseäni niin paljon, että en kykene. Jäisi itselle kaamea panetus ja harmittaisi.

Vierailija
12/13 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasteta, kuten ei koskaan muulloinkaan. Seksitön avioliitto, lasten takia yhdessä toistaiseksi.

Vierailija
13/13 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastetaan, ihan samalla lailla kuin ilman menkkojakin. Lakanat voi aina pestä jos niihin verta tulee tai sitten naidaan suihkussa tai vaikka olohuoneen seinää vasten. Annan ja saan myös oraaliseksiä, en minä klitoriksesta vuoda. Rekkamies ajaa kelillä kun kelillä vai miten se oli 😁 Ja tosiaan, seksi helpottaa kuukautiskipuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi