Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia, jotka viehättyvät eniten Nuuskamuikkustyyppisistä oman tien kulkijoista?

Vierailija
17.05.2018 |

Siis sellaisista miehistä, jotka viihtyvät itsekseen ja ovat hyvin toimeliaita harrastamaan ja puuhastelemaan yksinkin. Naisia näiden ympärillä ei pörrää, kunnes yhtäkkiä ovatkin parisuhteessa, kun sattuvat törmäämään sielunkumppaniinsa jossain lentokentällä tai vaellusreitillä. Nämä miehet eivät ole kiinnostuneita mistään markkina-arvosta tai parisuhdepeleistä, vaan heillä on terve itsetunto, ja siksipä ovatkin niin huolettomia.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 jatkaa.

Olen samanlainen luonne itsekin. Ja etsinyt vastinkappaletta. Erosin lopulta.

Mutta kyllä. Tuollaiset miehet ovat upeita. Kaukana homosta tai pelimiehestä. Älykkäitä, tunneälykkäitä. Itsenäisiä. Seksuaalisia.

Tuo lihavoimani kohta särähti korvaan. Miksei nuuskamuikkustyyppinen mies voisi etsiä toista samanlaista (tai vaikka ihan erilaista, mutta miestä kuitenkin) ja olla silti älykäs, itsenäinen ja seksuaalinen?

Vierailija
62/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoiva mekkoon pukeutuva mies, joka menee talveksi Thaimaahan? Ei kiitos.

Kommentoitko pelkän otsikon perusteella vai etkö ymmärrä lukemaasi? Ketjussa on useammassa viestissä selitetty mitä nuuskanmuikkustyypillä tarkoitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 jatkaa.

Mutta kyllä. Tuollaiset miehet ovat upeita. Kaukana homosta tai pelimiehestä. Älykkäitä, tunneälykkäitä. Itsenäisiä. Seksuaalisia.

Tuo lihavoimani kohta särähti korvaan. Miksei nuuskamuikkustyyppinen mies voisi etsiä toista samanlaista (tai vaikka ihan erilaista, mutta miestä kuitenkin) ja olla silti älykäs, itsenäinen ja seksuaalinen?

...ja upea vielä muun lisäksi. :)

Vierailija
64/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli nörttimiehistä kiinnostuneita? Kiva juttu.

ei  minusta ap:n kuvailema mies nörtti ole, vaan omantienkulkija.

Ainakin minun tuntemani nörtit ovat omantienkulkijoita, mutta eivät toki kaikki omantienkulkijat ole välttämättä nörttejä.

Vierailija
65/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 jatkaa.

Mä ymmärsin tuon ylemmän lainauksen niin, että pitkään sinkkuna ollut mies voi olla myös nuuskanmuikkunen, eikä niin kuin usein ajatellaan että homo/pelimies/peräkammarin poika.

Toki se vastakappale voi olla myös samaa sukypuolta.

Vierailija
66/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 jatkaa.

Mä ymmärsin tuon ylemmän lainauksen niin, että pitkään sinkkuna ollut mies voi olla myös nuuskanmuikkunen, eikä niin kuin usein ajatellaan että homo/pelimies/peräkammarin poika.

Toki se vastakappale voi olla myös samaa sukypuolta.

Vierailija
67/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuu kyllä ihan naisista.... mut ei tarvitse pakonomaisesti jotain pakkoauhdetta.

Vierailija
68/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihan aikuisia naisia? Muumiviittaukset kyllä kielivät siitä, että mitään todellisuudentajua ei ole, ei millään elämänalueella, saati "miehenhankinnassa". Mihinkäs se "nallekarhu" joutui? Jonka "juoksut on juostu" ja jolla on "pilkettä silmäkulmassa"?

GROW UP!!

Yksi tykkää nuuskamuikkusesta, toinen nallekarhusta ja kolmas sitten jostain muusta. Naisilla kun on erilaisia makuja.

Eipäs oo!

Vierailija
69/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörttimies on eri asia kuin Nuuskamuikkunen.

Olen miettinytkin, miten kiikkuvissa ja huonoissa suhteissa te naiset elätte? Kaikkien aloitustenkin mukaan. Jättikulissit siellä jossain, mut ihana onni just sen Nuuskiksen kanssa on jotain muuta, kuin arkkitehdin rakennelma Espoossa. Ja kaksi toisilleen vierasta ihmistä.

Av-mammat kulisseista alapeukutti 😃

Vierailija
70/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörttimies on eri asia kuin Nuuskamuikkunen.

Olen miettinytkin, miten kiikkuvissa ja huonoissa suhteissa te naiset elätte? Kaikkien aloitustenkin mukaan. Jättikulissit siellä jossain, mut ihana onni just sen Nuuskiksen kanssa on jotain muuta, kuin arkkitehdin rakennelma Espoossa. Ja kaksi toisilleen vierasta ihmistä.

Av-mammat kulisseista alapeukutti 😃

Alapeukkuja oudoille OT höpinöille. Tee oma ketju kulisseilesi ja anna meidän pitää hyvän mielen muikkusketjumme hauskana.

Vierailija
71/71 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee heti mieleen yksi tällainen, on pohjosen pienestä kylästä kotoisin ja muuttanut 19-vuotiaana Helsinkiin yliopistoon opiskelemaan. Siinä on ollut vähän pakkokin itsenäistyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi