Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä vuoksi kukaan ei muista synnyttänyttä äitiä?

Vierailija
25.04.2006 |

Tietysti katse kääntyy aina vastasyntyneeseen, mutta jotenkin itse synnyttäneenä muistan miten hassua oli kun vastasyntyneellä äidillä ei ollut mitään väliä, vaikka suurenmoisen työn tehnyt kantaessaan lapsen ja vielä synnyttäessään tämän...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeyttä?

Vierailija
2/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiä (ja isää tietysti) ilahdutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tullut mieleen että mua olisi pitänyt vielä muiden alkaa " työstä" palkitsemaan, itsepä lapsen halusin ja itselleni sen tein. Lapsessa oli mulle lahjaa tarpeeksi.

Jäikö aikuistuminen sinulta väliin? Pitääkö sua palkita myös imetyksestä, vaipan vaihdosta ja lapsen hiekkalaatikkoleikkien vahtimisesta?

Vierailija
4/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat vaan huolissaan mun voinnista ja jaksamisesta!

Vierailija
5/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä itse sen kummempaa huomiota ole kaivannut.

Vierailija
6/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä sitä lasta ystävillesi synnyttänyt? Joten eiköhän tuoreen isän kuulu naistaan muistaa esim. jollain kauniilla korulla.

Itse sain ystäviltäni suklaata ja sukulaisilta kukkia. Paras muistaminen oli se, että olivat kiinnostuneita voinnistani. Mitään lahjoja en edes odottanut. Omille kamuille olen aina jotain pientä namia vienyt ja vauvalle joku lelu tai vaate.

Vierailija
7/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksei kukaan huomaa mua?! Oletko varma ap ettet ole se taannoinen satuhäät-nuorikko?

Vierailija
8/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi laitokselle ison korurasian ja mä olin ihan huuli pyöreänä kun en tosiaan osannut odottaa mitään!

Rasiassa valkokultainen, timantein koristeltu kaulaketju ja korvikset, joka oli kerrassaan tyrmäävä!! Mies halusi muistaa kun olin kuulemma tehnyt niin suuren työn! ihana mies!

Vierailija
9/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilta en muistamista odottanutkaan, vaikka monet toivat kyllä kukkiakin!

Vierailija
10/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rotinoita kaikkien kolmen lapsen syntymän jälkeen

kyllä sitä äitiä muistetaan normaalia on että uudelle tulokkaalle tuodaan vaatteita vai odottaako ap. että hänelle osteltaisiin vaatteita lahjoja tms.

Aviopuoliso voi ostaa niitä lahjoja ja minä olen saanut niitä äitienpäivänä ja siis äitiydestä koruja yms.

Vierailija
11/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan tarjoutunut auttamaan tiskaamisessa sen jälkeen kun mä olin laittanut kahvipöydän...

Vierailija
12/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä nyt sen kummosemmasta huomiosta ollutkaan kyse. Tuli esim vieraita kylään, tehtiin ruokaa ja mulle ei jäänyt kuin pikku lautasellinen, koska imetin silloin kun muut söi, ja oho, kaikki ruoka meni!

ap

Vierailija
13/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muistetaan aina myös äitiä, jos siis lahjoista puhutaan. Jotain pientä kuten kukkia tai suklaata, vauvalle ei usein tuoda laitokselle mitään.

Vierailija
14/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin kyllä vauvalle tuodaan lelua tai vaatetta, mutta kahvipullat myös. Kukaan ei siis oleta, että vastasyntyneen äiti laittaisi kahvipöydän koreaksi. Tätä pidän myös itse päivänselvänä asiana, jos lapsen isä ei ymmärrä keittää kahveja, minä keitän kun olemme uutta tulokasta katsastamassa.