Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako laihduttaminen masennukseen?

Vierailija
17.05.2018 |

Kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi. Ja ahdistukseen.

Vierailija
2/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se auttaa. Asiaa on tutkittu ja ilmeisesti joillakin elimistö erittää jotain ainetta laihdutettaessa joka saattaa parantaa mielialaa. Saattaa olla yksi taustatekijä jopa anoreksian taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suuresti siitä, että ilahduttaako laihtuminen sinua?

Jos kyllä niin voi se ainakin hetkeksi tuoda paremman mielen

Vierailija
4/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu suuresti siitä, että ilahduttaako laihtuminen sinua?

Jos kyllä niin voi se ainakin hetkeksi tuoda paremman mielen

Ei ole pelkästään psykologinen jutta vaan myös elimistössä voi tapahtua asioita jotka vaikuttavat mielialaan.

Vierailija
5/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se auttaa. Asiaa on tutkittu ja ilmeisesti joillakin elimistö erittää jotain ainetta laihdutettaessa joka saattaa parantaa mielialaa. Saattaa olla yksi taustatekijä jopa anoreksian taustalla.

Aliravitsemustilassa olo taas aiheuttaa ahdistusta ja depressiota. Ks. Minnesota starvation experiment.

Vierailija
6/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tietävät että paasto vaikuttaa mielialaan, sama juttu laihdutuskuurin kanssa.

Vierailija
7/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aliravitsemustilassa olo taas aiheuttaa ahdistusta ja depressiota. Ks. Minnesota starvation experiment.

Riippuu varmaan geeneistä miten vaikuttaa kelläkin. Olen kokenut dieetillä ollessa joskus aika nautinnollisenkin olotilan.

Vierailija
8/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan lisääminen ainakin tutkitusti auttaa merkittävästi masennukseen. Sitä lääkäri suosittelee masennukseen sairastuneelle.

Laihtuminen ja liikunta usein kulkee käsi kädessä.

Vierailija
9/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin: masennus auttaa laihduttamiseen.

Vierailija
10/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alkoholinkäytön ja aloin liikkumaan enemmän. Koko elämäni parani huomattavasti. Suosittelen. Enää ei vituta ihan pienet asiat kuten ennen. Joo ja kiloja lähtee.

Vierailija
11/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi. Olin jo miettimässä, että olisiko hukuttautuminen paras ratkaisu, kun kokemus työpaikalla liittyen lihavuuteeni avasi silmät. Tajusin sitten sen 38 kiloa laihduttuani, että minulla on oikeastaan aika hyvä olo. Nyt kuusi vuotta sen painon pidettyäni olen oikeastaan aika tyytyväinen elämääni. Sain myös pitkän, komean, hauskan, fiksun ja hyvin toimeentulevan miehen. Silloin asuin vuokralla miniyksiössä, nyt omistan (puolet) asunnosta. Silloin olin palkattomassa harjoittelussa, nyt olen ollut vuosia koulutuksenmukaisessa vakityössä. Laihdutus siis paransi sekä mielenterveyden, että koko elämänpolun.

Vierailija
12/13 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up lisää. Kevät iskee taas

Vierailija
13/13 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit en laihduttaa jos ketipinor lääkitys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan