Elämäni on pilattu
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda levyä.
Ok, aloitan opinnot syksyllä ja ostan asunnon ensi vuonna. Jee ihanaa. Oon vasta 24v. elämä edessä.
Tää sun uhritarinasi ei etene mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tää sun uhritarinasi ei etene mihinkään.
Eteneehän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda levyä.
Ok, aloitan opinnot syksyllä ja ostan asunnon ensi vuonna. Jee ihanaa. Oon vasta 24v. elämä edessä.
Pienenä muistutuksena: sun otsikkosi oli Elämäni on pilattu...
Vierailija kirjoitti:
onko se yhteiskunnan ja kaikkien niiden syy jotka ei ollut tekemässä sun valintoja?
Ei. Oon aina tehnyt ihan hyviä valintoja. Lähinnä lääkärien toimesta mun elämä pilattu. Ei muuta valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle.
Öö miten voit sanoa noin edes tietämättä mua?
Tämmöisen huomionkalastuspostauksen perusteella - helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda levyä.
Pienenä muistutuksena: sun otsikkosi oli Elämäni on pilattu...
?
janomuumi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle.
Tämmöisen huomionkalastuspostauksen perusteella - helposti.
Kyseessä on säälittävä anonyyminettipalsta, kukaan ei tiedä, kuka ruudun toisella puolella kirjoittaa. Miten voi olla huomionkalastamista?
avaudu edes hiukan tilanteestasi!
Vierailija kirjoitti:
Joko oot munuaisensiirtojonossa?
En kun asiaa ei edes tutkita. Arvoja ei oo otettu.
Jaa että munuaissiirto seuraavaksi. Kyllä sä taidat parantua siitä ihan yhtä ihmeellisesti kuin syövästäsikin.
Olet aika pska ihmiseksi kun jaksat trollailla vuodesta toiseen.
Oletko sukua ammattivalittajalle? Teillä on paljon yhteistä: päivittäiset ketjujen avaamiset, terveysongelmat, tylsä elämä, huomionhakuisuus, lakoniset vastaukset ja se, että tarina saattaa aivan tuosta vaan muuttua päinvastaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että munuaissiirto seuraavaksi. Kyllä sä taidat parantua siitä ihan yhtä ihmeellisesti kuin syövästäsikin.
En tiedä, mikä jonkun kommentti oli munuaisensiirrosta? Joo, oon miettinyt onko niissä vikaa, kun selkä kipeä koko ajan. Pitäs käydä lekurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä jonkun kommentti oli munuaisensiirrosta? Joo, oon miettinyt onko niissä vikaa, kun selkä kipeä koko ajan. Pitäs käydä lekurissa.
Ei tarvitse. Sinulla on hypokondria.
T. Lääkäri