Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa tää ikkunanpesu!! Kokoajan saa olla taaperoa hätistämässä pois...

Vierailija
25.04.2006 |

sotkee sen minkä kerkiän pestä ja yrittää kaataa pesuvatia.... Ja muutenkin mua niin suututtaa kun joudun aina siivoamaan hirveessä kiireessä taapero jaloissani!! Helvetin mieskään ei KOSKAAN ota molempia lapsia ulos mukanaan että saisin edes kerran siivottua kunnolla!! Isomman ottaa kyllä koska on " helpompi" sen kanssa!! Mutta taapero 1,5v jää kokonaan mun huolettavaksi... =/

Ei ole ihme että meillä on jatkuvasti niin paskasta kun olla voi... kohta alan itkemään!!!! =(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero just lähti tallaamaan märän pesurätin kans, lattia lainehtii.. Miehelle ei tule mieleenkään, että lapsen kans vois vaikka mennä jonnekin pois jaloista.. Pelaa xboxilla jalkapalloa, ***kele! Mua niin ottaa aivoon se, että vaikka toinen on kotona, niin avuksi ei pyynnöistä huolimatta voi olla! Mä pesisin nämä ikkunat puolessa tunnissa jos saisin olla yksin, nyt menee koko päivä kun pitää samalla leikkiä tytön kanssa jne...

Vierailija
2/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luuttuaa rätillä lattioita, välillä vedet kaatuu ja se talloo kaikki sukat ja housut märäksi, mut kaikillahan meillä on pyykkikoneet ja vaatteet saa vaihdettuu. En tajuu miksi täytyy asioista tehä nii vaikeita, sehän on vaa vettä! Toki välillä ottaa päähä ku haluis rauhassa puunaa ja siivoo, sit täytyy vaa oottaa päikkäreitä tai koittaa saada vaikka joku kamu/tuttu meneen lasten kaa pihalle, tunnissakin ehtii jo ihmeitä kun pistää hösseliksi.

t: äippy 20v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on pakko päästä sinne, kun äiti laittaa pyykkejä.

Onneksi on tuo titinalle, joka saa huomion siksi aikaa...

Vierailija
4/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja luuttuaa rätillä lattioita, välillä vedet kaatuu ja se talloo kaikki sukat ja housut märäksi, mut kaikillahan meillä on pyykkikoneet ja vaatteet saa vaihdettuu. En tajuu miksi täytyy asioista tehä nii vaikeita, sehän on vaa vettä! Toki välillä ottaa päähä ku haluis rauhassa puunaa ja siivoo, sit täytyy vaa oottaa päikkäreitä tai koittaa saada vaikka joku kamu/tuttu meneen lasten kaa pihalle, tunnissakin ehtii jo ihmeitä kun pistää hösseliksi.

t: äippy 20v

Vierailija
5/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meilläkin lapsi touhuaa omiaan, ' auttaa' äitiä ja tottakai meillä on pesukone ja tottakai hommat hoituu kun laittaa hösseliksi, mutta miksei tässäkin tilanteessa voisi olla ns. kaikilla kivaa: mies touhuaisi lasten kanssa kun itse pesen ikkunoita, tällöin itse hommassa menisi vain hetki, jonka jälkeen koko perhe voisi vaikka lähteä pihalle!

Eikä tämä siis ole mikään maata kaatava ongelma, niinhän siitä selvitään kuten muistakin tilanteista, mutta kai se saa ottaa aivoon?!?

Vierailija
6/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mitäpä se tässä jaloissa enää pyörisi. Tää nyt on taas tää ikuisuus kysymys, kun mies ei voi auttaa jne. Ite oisin kiitollinen jos täällä ois mies ees toisen lapsen kanssa touhuumassa, mutta ei!

Kotityöt on muutenkin nii rasittavia välillä ja se myös turhauttaa että kun siivoo, ni hetkessä on taas muruja lattialla ja kämppä hujan hajan..

Vierailija
7/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on nuo videot ja päiväuniaika, jolloin äitikin saa tehtyä jotakin silmin havaittavaa.

Vierailija
8/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 3. n vastaus oli hyvä!

Tartteeko sen siivoomisen olla tommosta hampaiden kiristelyä ja karjuntaa, ihanko on lapsi tiellä jos sitä nyt kiinnostaa seurata ja osallistua?

Ei se ikkunan peseminen niin kauaa vie etteikö lattia märkää kestä! Ämpäritolkulla sitä ei tartte antaa, kunhan siivoaa itse kauempana..

Kyllä meillä ukko lähtee pihalle jos sille SANOO: Kulta, vie lapset ulos niin saan siivota rauhassa -jos lasta ei kerran onnistu pitään pois jaloista.

Vierailija
9/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvi lutrata rättien ja ämpärien kanssa. Aivan loistava aine: pullosta suihkautetaan vaahtoa pestävälle pinnalle ja pyyhitään pois nukkaamattomalla kuivalla kankaalla. Toimii kuin häkä, ei jää raitoja, kaikki lika lähtee ja on ihan supernopeaa!!

Vierailija
10/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että mieheni lupasi naimisiin mennessämme, ettei minun tarvitse pestä enää ikkunoita, jos en halua. Hän tekee sen mielellään. Ja teki viime syksynä hoitovapaalla ollessaan, en tiedä sit nukkuiko taapero vai osallistui.

Vierailija
11/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut rätit. Ja kyllä mulla kestää ikkunoiden pesu, talossa yli 20 ikkunaa ja monessa vielä pienet sivuikkunat. Lisäksi kukkia on paljon edessä, joten niidenkin siistiminen ja siirtäminen vie aikaa. Ja imuroin vielä ikkunoiden välit seiteistä puhtaaks. Aika kuluu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan