Onko ihan normaalia? Minä sain veronpalautuksia
1500e ja mies mätkyjä yli 400e.
Mies pitää tiukasti kiinno omista rahoistaan. Minä opiskelija. Kun sanon miehelle että tarvitsisin uuden ripsarin tmv, niin silloin se on rahojen tuhlausta! MIeheltä on aika vaikeaa odottaa sitä, että hän ostaisi mulle jotain mikä olis mulle tärkeää.
Ymmärsikö kaikki???
Siis miehen rahoihin mulla on turha koskea!
Mutta nyt kun minä sain noin paljon veronpalautusta, koska kun olin töissä, niin tahallani maksoin enemmän veroja, että saisin veronpalautusta. Vähän säästöön rahaa.
Nyt mies sitten luulee että MINÄ maksan sen mätkyt!!!!!! EN TODELLAKAAN!!! Ja sanoikin eilen, että laitetaan sillee niihin papereihin, että kun jompikumpi saa palautusta ja toinen mätkyjä, niin ne veloitetaan suoraan siitä tililtä!!! EI KÄY!!!
Onko ihan normaalia tuollainen? Kun mies saa rahaa, ne on sen omat, mutta kun mä saan, niin ne on yhteiset!!!!
Kommentit (6)
Jos teillä noin on rahankäyttö, niin tietenkään sinun ei tarvitse maksaa miehesi mätkyjä!!
Meillä minä sain palautusta melkein 2000¿ ja mies mätkyjä 1500, kun muutenkin olemme aina " omissa rahoissa" niin ei tulisi mieleenkään maksaa miehen mätkyjä. Tosin hän ei edes sitä vaadi.
Ja arvatkaa kumman mätkyihin on aina käytetty kumman palautukset?
Tällaista kahden työssäkäyvän kahden tilin perheessä.
kotihoidontuella ja mies hyväpalkkaisessa työssä. Mies maksaa lainanlyhennyksen mutta muuten kaverini maksaa kaikki omat menonsa ja miehen rahoille ei ole asiaa. Kaveri sai jokin aika sitten pienehkön määrän rahaa (muutama tuhat euroa) perintönä niin mies heti oli että noilla sitten sisutetaan kotia ja lyhennetään lainaa ja käytetään sinne sun tänne vaikka olivat kaverini omia rahoja. Miehestä siis selvästi rahat olivatkin yhteisiä vaikka hänen omat tulonsa on hänen omiaan.
Meillä kaikki rahat on yhteisiä mutta silti jos mieheni saisi mätkyjä hän saisi ihan itse maksaa mätkynsä. Onneksi kumpikaan meistä ei ole koskaan niitä saanut kun aina korotetaan tuota veroprosenttia tarkoituksella.
Ja sanoin kyllä sille, että ne on mun rahat. Mun tienaamat rahat, jotka laitoin vaan silloin säästöön! Joten miehellä on turha edes haaveilla niistä!!!
Mutta ei näköjään ymmärtänyt sitä!!!
ap
Ja sanot, että näitten valossa, et maksa sen mätkyjä.. Se on kohdellu sinua paskamaisesti niin maistakoon omaa lääkettä!
Enkä kyllä ymmärrä tämmöstä sinun rahat minun rahat.. Minä en ITSE viitsi mieheltä pyytää.. maksais kyllä..