Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutuslääkkeet?

Vierailija
12.04.2006 |

Tarkoitan siis näitä reseptilääkkeitä. En mitään Ideakuvaston ihmepillereitä.

Onko niistä hyötyä? Onko ne hyvästä vai pahasta? Painoindeksini on lähemmäs 40... Olen aloittanut aktiivisen liikunnan maaliskuussa. Syön monipuolisesti ja kevyesti, herkkupäivä kerran viikossa.

Paino vain jumittaa. Josko lääkityksestä olisi tukea?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3krt/vko lenkki reippaalla vauhdilla. Aerobista liikuntaa muutenkin. Herkkupäivä pois (toistaiseksi) Syö salaatteja,vältä leipää,pastaa ja perunaa. Syö 3-4h välein ja kiinnitä huomiota määriin. Juo vettä 2l/pvä.

Toimii... Olin ennen 108kg,nyt 58kg! TSEMPPIÄ!!!

Vierailija
2/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin kokeilla tuota, mitä nro 2 ehdotti? Onko tuo karppaamista?

Leipä on lähes aina tummaa leipää. Perunaa olenkin inhonnut sitten peruskoulun. Pasta voi kyllä tuottaa ongelmia... Täytyy yrittää terästää tuota juomistakin :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on sit se Xenical, joka estää rasvaa imeytymästä ja voi sitten aiheuttaa rasvaripulia, jos rasvaa syö liikaa. Siitä oon kyllä kuullut kauhutarinoita, että vaikka ei ylimääräistä rasvaa söisikään sitä ripulikakkaa voi silti tihkuttaa peräpäästä ihan kokoajan...=/

Vierailija
4/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla auttanut, olen syönyt kaksi viikkoa ja nelisen kiloa hävinnyt.

Vähentää ruokahalua sekä lisää pikkasen energia-aineenvaihduntaa ja estää säästöliekille menon.

Maksaa noin 75 eukkia kuukausi.

Saa vaikka terkkarilääkäriltä, mutta verenpainetta ja pulssia pitää sitten seurailla, ja jso on hoitamaton verenpainetauti, ei suositella. Hoidettu hoitotasapainossa oleva ei haittaa