Miksi miehet kuolaavat Susanna Koskea?
Eivätkä sitä työtöntä naista? Eihän statuksen pitänyt merkitä miehille mitään? Ettekö te itse ole sanoneet, että haluatte mieluummin vaikka syrjäytyneen ns. kilttinaisen kuin rikkaan statusnaisen? Eihän miesten pitänyt olla pinnallaisia? Miksi Susanna ansaitsee ihailunne ja se toinen ei?
Kommentit (16)
Susannan kaltaiset on yleensä vielä 40v sinkkuna. Sen jälkeen ne onki vanhojapiikoja.
Kyllähän kuolata voi mutta eteneekö siitä mihinkään suuntaan, tuskin.
Onhan se ihan nätti kuvissa. Tosin kun suunsa avaa niin onkin ilmeinen päivineen aika vastenmielinen. Että enpä tiedä. Panevat ja vaimoksi ottavat sen työttömän.
Miehethän nimenomaan myöntävät pinnallisuutensa, sen sijaan naiset eivät myönnä, vaikka ovat ehkä jopa miehiä pinnallisempia. Ja tästä huomaamme, että naiset ovat epärehellisempiä ja tekopyhempiä kuin miehet.
Susanna on hyväkroppainen ja huoliteltu nainen. Kaikessa itsevarmuudessaan todella seksikäs. Miehiin vetoaa se että nainen pitää itseään arvossa. Se kertoo miehelle että nainen on tavoittelemisen arvoinen.
mä en ainakaan tuollaista koppavaa ylimielistä naikkosta katselisi. Ihminen ei ole kaunis jos on sisältä ruma. Se sisäinen rumuus tuhoaa koko ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
mä en ainakaan tuollaista koppavaa ylimielistä naikkosta katselisi. Ihminen ei ole kaunis jos on sisältä ruma. Se sisäinen rumuus tuhoaa koko ulkonäön.
Mutta rumahan tuo Susanna on päältäkin, eikä pelkästään sisältä.
Minä olen ainakin pinnallinen ja niinkin pinnallinen, ettei Susanna Kosken ulkonäkö riitä minulle. Olen aina ollut paremman näköisten naisten kanssa.
Susanna on jäätävällä tavalla erityäin kaunis, mutta jostakin syystä ei välttämättä soittele sen enempää seksuaalista - kuin kumppaniuskelloakaan - näin heteromiehenä. Ja taidan tietää syynkin. Tutkani on yleensä enemmän kuin tarkka.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä sitä työtöntä naista? Eihän statuksen pitänyt merkitä miehille mitään? Ettekö te itse ole sanoneet, että haluatte mieluummin vaikka syrjäytyneen ns. kilttinaisen kuin rikkaan statusnaisen? Eihän miesten pitänyt olla pinnallaisia? Miksi Susanna ansaitsee ihailunne ja se toinen ei?
Kukaan ei ole sanonut että haluaa mielummin syrjäytyneen kuin rikkaan, vaan että muut asiat ratkaisevat.
No onhan se nyt ihan saaatanan hyvännäköinen.
Eikä varmaan ihan tyhmä kun on noin pitkälle päässyt.
Ja tienaa sen verran, että jää jotain elämiseenkin eikä olis koko aikaa käsi ojossa.
Ja mikä parasta sekä poikkeuksellista suomi-naiseksi, ei ole läski ja panostaa ulkonäköönsä!
En minä ainakaan pidä hänestä. Jotenkin kylmän oloinen nainen. Frigidi.
Wut, mistä tuollainen oletus?
Silloin alkuun taisi jotain pientä huomiota olla, mutta muijahan on ihan kaheli ja lyhyttukkainenkin nykyään, joten mistään suurista fanilaumoista ei voida puhua.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan pidä hänestä. Jotenkin kylmän oloinen nainen. Frigidi.
Ainakin problematiikkaa sillä suunnalla - arvaan.
No ei sillä ainkaan mitään miestä ole, joten mitenköhän mahtaa olla sen kuolaamisen laita.
Kyllä sitä työtöntä läskiäkin joku paniss. Eihän sellaista akkaa olekaan, kenelle ei joku tarpeeks epätoivoinen löytyis.
Lopeta katkera tilitys ja mene vaikka miettimään koloosi miksi parikymppiset missit hengaavat 90-vuotiaiden formulapomojen kanssa.
Jep nolasit ittes jankkaaja!111