Herranjesta. Wt työkaverin wt eväät. Hirveetä saissea :D tänää sillä oli
Pannulla paistettua lenkkimakkaraa, paistettua kesäkurpitsaa ja keitettyä perunaa.
Nämä oli viskannut rasiaan sekaisin ja ripotellut päällä grillimaustetta ja sekoittanut eli tämmönen nopea junttipyttipannu.
Oli vielä hirveen kokonen loota tuota roskaa :D
. Juomana joi 1 litran tölkistä mehua.
Tosiaan miehellä ikää +40v
Kauheeta junttisakkia
T. N22
Kommentit (21)
Taidat olla aika wt-paikassa töissä. Kannattasko vaihtaa alaa.
Jos pidät vaan omista linjoistasi huolta. Näemmä saissee on joutunut korviesi väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa herkulliselta. Ja olen tosissani :) Ap vaikuttaa ilkeältä naikkoselta.
T. Sairaanhoitaja
Olen kanssasi samaa mieltä, tuli ihan vesi kielelle.
T. Terveydenhoitaja
Mitä pitäisi olla ettei ole wt? Tosin mun mielestä sun kirjoitustyyli on enemmän wt kuin nuo eväät.
Onko se syönyt sun elämänkin, vai eikö sulla ole koskaan ollutkaan sellaista?
Tänään on huonoja trolleja.
Jokainen tietää, että yli nelikymppisillä miehillä on eväinä ituja ja tofua, pinaattismoothie ja kaurahiutaleista, chiasta, taateleista ja mansikoista tehty jälkiruoka.
Voisko ap laittaa esimerkin omista eväistään niin saatais nauraa lisää?
Mulle kelpais! Taidat olla ite Wt,kun kerran noin tarkkaan toisten ruokia kyttäät. Ja voiko ruuankin perusteella arvostella,kuka on wt ja kuka hienonpaa sakkia? Mun hyvä ystäväni,korkeasti koulutettu,hyvässä työssä,kerrassaan mitä hienostunein ihminen,syö pelkkää grillimättöä,hese,mäkkäri jne,eikä osaa edes keittää perunaa..
HIenoa että annoksessa oli kesäkurpitsaa sekä paistettua perunaa joka lienee keitetty, jäähdytetty ja sitten vasta paistettu joten se sisältää suolistobakteerien rakastamaa resistenttiä tärkkelystä joka ei edes nosta verensokeria samalla tavalla kuin keitetty pottu. Lenkkimakkarassakaan ei ole mitään moittimista jos sitä ei syö joka päivä tai edes joka viikko.
0/5. Ihan liian alleviivaavaa ja klikkiotsikot ovat perseestä.
Vierailija kirjoitti:
HIenoa että annoksessa oli kesäkurpitsaa sekä paistettua perunaa joka lienee keitetty, jäähdytetty ja sitten vasta paistettu joten se sisältää suolistobakteerien rakastamaa resistenttiä tärkkelystä joka ei edes nosta verensokeria samalla tavalla kuin keitetty pottu. Lenkkimakkarassakaan ei ole mitään moittimista jos sitä ei syö joka päivä tai edes joka viikko.
Tarkennan: keitetty ja sen jälkeen jäähdytetty pottu on uudelleen lämmitettynä lämmitystavasta riippumatta verensokeriystävällisempi ja suolistobakuystävällisempi kuin vastakeitetty.
Mä en uskalla syödä töissä yhtään mitään , joku kuitenkin kyylää ja haukkuu mun sapuskat.
Juon vain vettä :(
Joku on kussut ap:n eväsrasiaan :)
Kuulostaa herkulliselta. Paremman makuista kuin joku tofuitusössö.
Eihän toi ole mitään kunnon wt-sapuskaa kun siinä oli vihannestakin joukossa! Mulla itselläni oli eilen eväänä lounaaksi pussinuudeleita (currymaustettuja <3 ) ja yksi juotava jogurtti. Olen korkeakoulutettu ja museossa asiantuntijatöissä. :D En vain jaksanut duunailla mitään sen kummempia terveysruokia kotona evääksi. Lisäksi täällä oli eilen +3 astetta lämmintä ja satoi melkein koko päivän, joten halusin jotain kuumaa, keittomaista ja maustettua.
Ja ajatelkaa: teistäkin varmaan osa on veronmaksajia, ja te maksatte minunkin wt-ruokani koska olen julkisella puolella töissä! :O Nyt kyllä varmaan meni aloittajalta tämäkin päivä pilalle...
pahempia juuntteja on sun kalstaist.
Kuulostaa herkulliselta. Ja olen tosissani :) Ap vaikuttaa ilkeältä naikkoselta.
T. Sairaanhoitaja