Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjesta. Wt työkaverin wt eväät. Hirveetä saissea :D tänää sillä oli

Vierailija
16.05.2018 |

Pannulla paistettua lenkkimakkaraa, paistettua kesäkurpitsaa ja keitettyä perunaa.
Nämä oli viskannut rasiaan sekaisin ja ripotellut päällä grillimaustetta ja sekoittanut eli tämmönen nopea junttipyttipannu.
Oli vielä hirveen kokonen loota tuota roskaa :D

. Juomana joi 1 litran tölkistä mehua.
Tosiaan miehellä ikää +40v
Kauheeta junttisakkia
T. N22

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa herkulliselta. Ja olen tosissani :) Ap vaikuttaa ilkeältä naikkoselta.

T. Sairaanhoitaja

Vierailija
2/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika wt-paikassa töissä. Kannattasko vaihtaa alaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät vaan omista linjoistasi huolta. Näemmä saissee on joutunut korviesi väliin.

Vierailija
4/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa herkulliselta. Ja olen tosissani :) Ap vaikuttaa ilkeältä naikkoselta.

T. Sairaanhoitaja

Olen kanssasi samaa mieltä, tuli ihan vesi kielelle.

T. Terveydenhoitaja

Vierailija
5/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ruoka.

Vierailija
6/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi olla ettei ole wt? Tosin mun mielestä sun kirjoitustyyli on enemmän wt kuin nuo eväät.

Vierailija
7/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se syönyt sun elämänkin, vai eikö sulla ole koskaan ollutkaan sellaista?

Vierailija
8/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on huonoja trolleja.

Jokainen tietää, että yli nelikymppisillä miehillä on eväinä ituja ja tofua, pinaattismoothie ja kaurahiutaleista, chiasta, taateleista ja mansikoista tehty jälkiruoka.

Vierailija
9/21 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtvauva.fi wt-aihe vapaa

Vierailija
10/21 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ap laittaa esimerkin omista eväistään niin saatais nauraa lisää?

Vierailija
11/21 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais! Taidat olla ite Wt,kun kerran noin tarkkaan toisten ruokia kyttäät. Ja voiko ruuankin perusteella arvostella,kuka on wt ja kuka hienonpaa sakkia? Mun hyvä ystäväni,korkeasti koulutettu,hyvässä työssä,kerrassaan mitä hienostunein ihminen,syö pelkkää grillimättöä,hese,mäkkäri jne,eikä osaa edes keittää perunaa..

Vierailija
12/21 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIenoa että annoksessa oli  kesäkurpitsaa sekä  paistettua perunaa joka lienee keitetty, jäähdytetty ja sitten vasta paistettu joten se  sisältää suolistobakteerien rakastamaa resistenttiä tärkkelystä joka ei edes nosta verensokeria samalla tavalla kuin keitetty pottu. Lenkkimakkarassakaan ei ole mitään moittimista jos sitä  ei  syö joka päivä  tai edes joka viikko.

Vierailija
13/21 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ihan liian alleviivaavaa ja klikkiotsikot ovat perseestä.

Vierailija
14/21 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIenoa että annoksessa oli  kesäkurpitsaa sekä  paistettua perunaa joka lienee keitetty, jäähdytetty ja sitten vasta paistettu joten se  sisältää suolistobakteerien rakastamaa resistenttiä tärkkelystä joka ei edes nosta verensokeria samalla tavalla kuin keitetty pottu. Lenkkimakkarassakaan ei ole mitään moittimista jos sitä  ei  syö joka päivä  tai edes joka viikko.

Tarkennan: keitetty ja sen jälkeen jäähdytetty pottu on uudelleen lämmitettynä lämmitystavasta riippumatta  verensokeriystävällisempi ja suolistobakuystävällisempi  kuin vastakeitetty.

Vierailija
15/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylät ovat itse WT

Vierailija
16/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla syödä töissä yhtään mitään , joku kuitenkin kyylää ja haukkuu mun sapuskat.

Juon vain vettä :(

Vierailija
17/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kussut ap:n eväsrasiaan :) 

Vierailija
18/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa herkulliselta. Paremman makuista kuin joku tofuitusössö.

Vierailija
19/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole mitään kunnon wt-sapuskaa kun siinä oli vihannestakin joukossa! Mulla itselläni oli eilen eväänä lounaaksi pussinuudeleita (currymaustettuja <3 ) ja yksi juotava jogurtti. Olen korkeakoulutettu ja museossa asiantuntijatöissä. :D En vain jaksanut duunailla mitään sen kummempia terveysruokia kotona evääksi. Lisäksi täällä oli eilen +3 astetta lämmintä ja satoi melkein koko päivän, joten halusin jotain kuumaa, keittomaista ja maustettua.

Ja ajatelkaa: teistäkin varmaan osa on veronmaksajia, ja te maksatte minunkin wt-ruokani koska olen julkisella puolella töissä! :O Nyt kyllä varmaan meni aloittajalta tämäkin päivä pilalle...

Vierailija
20/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempia juuntteja on sun kalstaist.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi