Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa pukeutua niinkuin moni muu

Vierailija
16.05.2018 |

Olen syntynyt 1980 ja minun lapsuudessa ja nuoruudessa oli ihan hirveää, jos pukeutui niin, että vartalon muodot näkyivät, peppu peitettiin pitkällä paidalla jne. Tuntuu etten kehtaa käyttää mitään kivoja vaatteita. Mietin aina näkyykö housut/mekko läpi auringossa, näkyykö rintaliivit, onko paita liian lyhyt, onko vaatteet liian kireät. Kesällä pidän pitkiä mekkoja, muuten tuntuu alastomalta. Sitten kaupungilla näen ihmisiä joilla on vaikka mitä päällä. Tänään näin nuoren äidin, jolla lyhyt puoleen reiteen oleva hihaton sifonkimekko ja alta vilahteli Kardashianin tyyliin ihon väriset spanksit. Ihmisillä on lyhyitä mekkoja ja vartalonmyötäisiä vaatteita ja värejä. Miten sitä uskaltaisi alkaa pukeutumaan eikä aina yrittäisi sulautua jonnekin tapettiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään. Ahdistaa

Vierailija
2/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän pukeudut paljon paremmin ja tyylikkäämmin kuin nuo mainitsemasi. Pidä kiinni tyylistäsi äläkä lähde tähän mauttomaan paljasteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan meni, että opin, ettei muiden ihmisten mielipiteillä ole väliä ennen kuin tekisivät asian itse paremmin samoissa kengissä. Pukeudu kuinka tykkäät, sanomista tulee aina. Mutta kuitenkin niin, että itse tykkäät. Sitä ei tarvitse katua.

Vierailija
4/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama, kotona jotenkin ajattelee, ei tätä voi laittaa. Vielä jos ei ole ihmisiä hetkeen nähnyt. Sitten näkee vaikka missä vaatteissa ihmisiä kaupungilla.

Mutta, ei sitä nyt pidä ajatella jonkun tapettiin sulautumisen kautta. Onhan tuolla kaikenlaisia ihmisiä.

Vierailija
5/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudut juuri niin kuin mielesi tekee ja hyvältä tuntuu. Jos haluat revitellä, niin aloita hissukseen vaikka hankkimalla kauniita laadukkaita alusvaatteita, joilla saat muotosi kohdalleen ja varmuutta lisää. Siitä onkin helppo jatkaa hieman istuvampiin paitoihin, housuihin ja muihin vaatteisiin jotka tuntuvat hyvältä päällä kodin ulkopuolellakin.

Ja muista, että et ole kenellekään tilivelvollinen ulkonäöstäsi. Sinä olet sinä ja sinun tulee kelvata juuri sen näköisenä kuin olet, joten itsevarmuutta nyt peliin. Olet aikuinen ihminen, jonka ei kuulu miettiä muiden mahdollisia ajatteluita. Sitä paitsi ketään ei kiinnosta oikeasti joku tissiliiviesi olkain.

Vierailija
6/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan meni, että opin, ettei muiden ihmisten mielipiteillä ole väliä ennen kuin tekisivät asian itse paremmin samoissa kengissä. Pukeudu kuinka tykkäät, sanomista tulee aina. Mutta kuitenkin niin, että itse tykkäät. Sitä ei tarvitse katua.

Tätä en ymmärrä. Miten niin "sanomista tulee aina"? Ei minun pukeutumisesta ainakaan kukaan ole mitään koskaan sanonut, ei ainakaan negatiivista.

Vierailija
7/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan ymmärrä, miten ihmiset kehtaavat pukeutua sillälailla edelleenkään? Oikein paljastellen tissejä, vaikka voisi valita puseronkin, josta ne eivät ole puolipaljaina ja esillä? Siis ymmärrän jotkin tilaisuudet siihen, mutta siis ihan arkisin, kun kyseessä ei ole mikään asu? Haluan esitellä tissini? Wtf? Minusta se ei ole sopivaa, enkä siksi tajua, että joku haluaa esitellä tissejään tahallaan.