Ehdottakaa positiivisia, hauskoja keskustelunaiheita
Edessä tapaaminen hieman väsyttävien, raskaiden ihmisten kanssa. Tapaaminen sujuu, jos löytyy riittävästi kevyttä keskusteltavaa. Auttakaa löytämään hauskuuksia, jotta voin valmistautua. Muuten sieltä tulee taas sellaista saarnaa ja paasausta, että ei jaksa.
Kommentit (17)
Lue hamppufoorumilta mitä kaikkea vaikutuksen alaisena. Siinä on hauskaa ja positiivista.
Se tarkoitta Temptation Island Suomea, eli reality-tv-sarjaa jossa neljä paria menee testaamaan parisuhdettaan. Eli miehet ja naiset ovat omilla saarillaan ja heidän lisäkseen siellä on sinkkuja. Miesten saarella on naissinkkuja ja naisten saarella miessinkkuja. Kannattaa katsoa muutama jakso etukäteen, jos tämä ei auennut. Jaksoja löytyy Ruudusta.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoitta Temptation Island Suomea, eli reality-tv-sarjaa jossa neljä paria menee testaamaan parisuhdettaan. Eli miehet ja naiset ovat omilla saarillaan ja heidän lisäkseen siellä on sinkkuja. Miesten saarella on naissinkkuja ja naisten saarella miessinkkuja. Kannattaa katsoa muutama jakso etukäteen, jos tämä ei auennut. Jaksoja löytyy Ruudusta.
:D Olipa hauska ajatus. Ollaan kyllä kaikki jo vähän iäkkäämpiä, päälle nelikymppisiä. Varmaan sekä isäntäväki että mieheni huolestuisivat mielenterveydestäni, jos alkaisin tuollaisesta ohjelmasta puhua.
Kiinnostava testi tuo olisi. Ainakin minua naurattaisi.
Mistä te kaikkien seurasta iloisesti nauttivat juttelette ihmisten kanssa, joiden mielenkiinnon kohteet ja arvomaailma eroavat omastanne jokseenkin täysin?
Kesälomasuunnitelmista, hauskoista sattumuksista ulkomaanmatkoilla, mielenkiintoisista matkailukohteista... Ainakin tämänsorttisista voi jutella näin lomakauden lähestyessä.
- Keksikää kirjojen otsikoita ja takakansien kuvauksia jollain tietyllä teemalla.
- Epäloogiset, järjettömät tai hämmentävät ajatustavat tai toimintamallit ihmisillä.
- Googlaus. Mitä olet aina halunnut tietää muttet ole tullut googlanneeksi, mitä viimeksi opettelit googlaamisen kautta tms. Googleen liittyvää.
- Kielioppisäännöt tai oikein kirjoitetut sanat, jotka kuitenkin oikeasti näyttää tyhmältä.
Saa käyttää ja soveltaa.
Oikeesti, miksi en lukenut aloitusta? En tiedä.
- 9
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, miksi en lukenut aloitusta? En tiedä.
- 9
Minä jo ihmettelin ja olen tikahtua nauruun, kun yritin miettiä noita aiheitasi kahvipöytäkeskusteluun :D
Kerro siitä kuinka aloit vegaaniksi ja valita ruuista. Hauku ja syyllistä kaikkia muita.
Vierailija kirjoitti:
DDR
Isäntäperheellä taitaa olla vähän sympatioita siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te kaikkien seurasta iloisesti nauttivat juttelette ihmisten kanssa, joiden mielenkiinnon kohteet ja arvomaailma eroavat omastanne jokseenkin täysin?
Kyselyillä pääsee pitkälle. Ja keskustelukoukuilla. Eli jos joku kysyy sinulta, mitä kuuluu, älä ikinä vastaa vain "hyvää" vaan vastaa niin, että sanot vähintään kolme elämässäsi viimeaikoina tapahtunutta asiaa. Useimmiten et pääse edes kolmanteen, kun keskustelukumppani ottaakin aiheen koukuista ja juttua riittää. Eli sanoisin vaikka näin: "Hyvää, olen nyt käynyt uimassa meidän uuden asunnon lähirannalla, joka on aivan ihana iltapäivisin. Lisäksi puutarhanhoito on pitänyt kiireisenä, aika paljon on pitänyt nyt kastella, mutta ihana kun tomaatit punertuvat jo pian. Töissä meillä on nyt iso projekti, jossa oon olut vastuuroolissa. " Näistä voikin toinen jo kysellä uudesta asunnosta, alueesta muutenkin, asunnon sisutuksesta, muutosta, hinnasta, jutella säästä, puutarhanhoidosta, tomaattien kasvatuksesta, kysellä työprojektista ja jutella työelämästä muutenkin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselyillä pääsee pitkälle. Ja keskustelukoukuilla. Eli jos joku kysyy sinulta, mitä kuuluu, älä ikinä vastaa vain "hyvää" vaan vastaa niin, että sanot vähintään kolme elämässäsi viimeaikoina tapahtunutta asiaa. Useimmiten et pääse edes kolmanteen, kun keskustelukumppani ottaakin aiheen koukuista ja juttua riittää. Eli sanoisin vaikka näin: "Hyvää, olen nyt käynyt uimassa meidän uuden asunnon lähirannalla, joka on aivan ihana iltapäivisin. Lisäksi puutarhanhoito on pitänyt kiireisenä, aika paljon on pitänyt nyt kastella, mutta ihana kun tomaatit punertuvat jo pian. Töissä meillä on nyt iso projekti, jossa oon olut vastuuroolissa. " Näistä voikin toinen jo kysellä uudesta asunnosta, alueesta muutenkin, asunnon sisutuksesta, muutosta, hinnasta, jutella säästä, puutarhanhoidosta, tomaattien kasvatuksesta, kysellä työprojektista ja jutella työelämästä muutenkin jne.
Kiitokset. Tuo oli kyllä hienosti neuvottu. Pitää treenailla mielessä tuota tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselyillä pääsee pitkälle. Ja keskustelukoukuilla. Eli jos joku kysyy sinulta, mitä kuuluu, älä ikinä vastaa vain "hyvää" vaan vastaa niin, että sanot vähintään kolme elämässäsi viimeaikoina tapahtunutta asiaa. Useimmiten et pääse edes kolmanteen, kun keskustelukumppani ottaakin aiheen koukuista ja juttua riittää. Eli sanoisin vaikka näin: "Hyvää, olen nyt käynyt uimassa meidän uuden asunnon lähirannalla, joka on aivan ihana iltapäivisin. Lisäksi puutarhanhoito on pitänyt kiireisenä, aika paljon on pitänyt nyt kastella, mutta ihana kun tomaatit punertuvat jo pian. Töissä meillä on nyt iso projekti, jossa oon olut vastuuroolissa. " Näistä voikin toinen jo kysellä uudesta asunnosta, alueesta muutenkin, asunnon sisutuk
Tässä on hyvä ehdotus.
TIS