"Huh sulle sanoisin että onneks oon varattu"
Joku tuntematon alkoholisti kommentoi kun kävelin ohi...
Kukaan ei ole aikoihin ollut noin ilkeä ja mietin, miksi aikuinen ihminen haluaa loukata tuntematonta ihmistä?
Kun mietin itseäni, en ajattele kenestäkään että ohhoh ompas ruma...vaan näen kaikki ihmiset ihan ihmisinä, oli minkä näköinen tahansa.
Enkä halua ajatella että tuon ilkeän kommentin takia, mun pitäisi ruveta pitämään itseäni rumana. Tai että kukaan muukaan pitäisi mua rumana.
Kommentit (10)
Oisit vastannut, että samat sanat!
Toisilla ei ole mitään suodatinta turvassa varsinkaan kännissä.
Mulle on nainen sanonu pikku jurrissa, että onpas sulla rumat kengät. Sanoin läski hiljaa, niin meni iha punaseks.
Hkin steissillä ainakin on niitä kadunmiehiä, joilla ei varmaan enää edes näkökykyä jäljellä, ja saattavat huudella naisille heidän "rumuudesta". Oikeesti en usko heidän näkevän (ainakaan selvästi) ja toiseksi he ovat niin pohjalla, että haukkuisivat miss universuminkin, koska tuntevat ja tietävät olevan huonoja ja epäonnistuneita. Haukkuminen on siis yritys tuntea itsensä paremmaksi, mitä on.
Mietinkin että onko itsellään vain niin paha olla, että puhuu niin ilkeästi toisille.
Nyt kun mietin tuota ukkoa, hän istui penkillä, niin olen nähnyt hänen aiemminkin istuvan samalla penkillä ja laukovan ilkeyksiään...ehkä hän on sitten niin sairastunut alkoholin käytön takia, että taidan antaa anteeksi hänen kommenttinsa.
Ihme tyyppi. Mua tollasessa kommentoinnissa häiritsee sellainen taustaoletus, että kohteen olemassaolon tarkoitus OLISI miellyttää kommentoijan silmää. "En panisi" -kommentit kuuluu ihan tähän samaan kategoriaan.
Voi olla että mies on itse kokenut, ettei kelpaa naisille (vaikka haluaisi), ja halusi loukata. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Kyseinen alkoholisti oli varmaan itse komea ja veistoksellinen, silmiä hivelevä adonis. Oliko?
Mitä jos se olikin outo kohteliaisuus? Kenties mies tarkoitti, että olet niin upea, että hän varmasti lähentelisi sinua, ellei valitettavasti - mutta sinun onneksesi - olisi jo varattu mies.
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti ole ruma! En jaksa ihmisiä, jotka katsovat asiakseen kommentoida muiden ulkonäköä. Niin huonotapaista.
Mistä sinä voit sitä tietää? En jaksa ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin tietäisivät kaikesta kaiken ja mielistelevät valheellisesti.
Hyi helvetti noi on ällöjä. Joku säälittävä deeku arvostelemassa ohikulkijoiden ulkonäköä...
10 vuotta sitten parikymppisenä kävelin tän kaupungin keskustassa ja joku 50v. alkkis ölisi penkiltään "hyvät tissit! Ehkä vähän iso perä mut ei se haittaa!"
Oksettavaa. 😝
Et varmasti ole ruma! En jaksa ihmisiä, jotka katsovat asiakseen kommentoida muiden ulkonäköä. Niin huonotapaista.