Poikaystävä häpeää silmälasejani, piilarit ei sovi minulle
En osaa käyttää piilolinssejä, hiertää ja silmät vuotavat. Tykkään ennemmin käyttää silmälaseja. Poikaystävä (17v) sanoi että näytän silmälasit päässä mummolta ja lehmältä. Ilman laseja olen käytännössä melkein sokea. Pitäisikö yrittää vaan väkisin pitää piilareita?
Kommentit (16)
No ei pidä väkisin käyttää yhtään mitään. Kaikille piilarit eivät vaan sovi, voi olla esim. kuivat silmät tms. ja se altistaa tulehduksille ja jopa silmän pinnan naarmuuntumiselle. Voithan kysyä poikakaveriltas, että haluaako se muutaman vuoden piilareiden jälkeen alkaa talutella sokeaa lehmää.
Ei pitäisi. Kyllä sinun nyt vaan täytyy vaihtaa se poikaystävä. Vaikuttaa aika typerältä yksilöltä.
Piilareitakin on erilaisia, miten olisi joku airoptix aqua?
Valitettavasti nyt ei oikein ole muuta apukeinoa kuin vaihtaa poikaystävää. Häpeä on harvoin hyvä pohja parisuhteelle.
Parin vuoden päästä voit IHAN OMAN MUKAVUUTESI tähden käydä laserleikkauksessa. Jouduin nuorena käyttämään piilolinssejä urheiluharrastuksen vuoksi ja koska inhosin rillejäni, käytin piilareita lähes aina, no sehän ei tehnyt hyvää. Sitten tulin ikään, jossa suostuivat LASIKin tekemään, enkä ole sekuntiakaan katunut leikkausta. Kallistahan se on, mutta onpahan hyvä syy säästää kesätyörahat ja sukulaisilta saadut lahjarahat.
Jos poikaystäväsi oikeasti puhuu sinulle noin, ei hän sinua ansaitse. Luuletko että arvostelu loppuu tuohon?Sitten kun hommaat piilarit, rupeaa vikaa löytymään myös muista asioista, vaatteista, tavoista yms. Löydät varmasti paremman poikaystävän, joka ei ole noin pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti nyt ei oikein ole muuta apukeinoa kuin vaihtaa poikaystävää. Häpeä on harvoin hyvä pohja parisuhteelle.
Parin vuoden päästä voit IHAN OMAN MUKAVUUTESI tähden käydä laserleikkauksessa. Jouduin nuorena käyttämään piilolinssejä urheiluharrastuksen vuoksi ja koska inhosin rillejäni, käytin piilareita lähes aina, no sehän ei tehnyt hyvää. Sitten tulin ikään, jossa suostuivat LASIKin tekemään, enkä ole sekuntiakaan katunut leikkausta. Kallistahan se on, mutta onpahan hyvä syy säästää kesätyörahat ja sukulaisilta saadut lahjarahat.
On kuitenkin hyvä olla tietoinen, että noilla leikkauksilla voi olla haittavaikutuksia, esim. pysyvää kuivasilmäisyyttä.
Jatkuva piilareiden käyttö ei ole ole hyväksi silmille. Näin kävi eräälle tutulleni, jolle tuli joku tulehdus ja nyt on piilareiden täysi käyttökielto. Ehkä loppuiäksi.
Haluatko menettää näkösi typerän poikaystävän takia? Kysypä häneltä, mikä on vaihtoehto, koska et piilareita voi käyttää?
No mitäs jos lemppaisit tuon poikaystävän?
Jätkä on jälkeenjääny... johonki viime vuosikymmenille. Ei lasit oo enää mikään häpeän tai pilkan aihe
kerroppa poitsulle että häpeät hänen tyhmyyttään
Tuttu juttu, itse häpesin silmälaseja tuossa iässä ja kuljin puolisokeana, ja tottahan se oli ettei poikaystävää rillipään ole helppo saada, koin sen omakohtaisesti. Tapasin tulevan mieheni rillittömänä, no hänelläpä olikin piilarit sillä kertaa, "karu " yllätys oli että hänkin oli oikeasti rillipää. Niin typerä olin, että hieman petyin, mutta en antanut sen häiritä. Nyt aikuisena keski-ikäisenä harmittaa moinen lapsellinen typeryys. Aikuistuttuani alon pitää laseja päivittäin. Mieheni leikkautti silmänsä myöhemmällä iällä.
Nyt osaa olla tyytyväinen että on näkevät silmät vaikkakin silmälasien avulla. Kun jo tietää, mitä kaikkea sairautta ja vaivaa ja vammaa ihmisillä on, niin pelkkä ulkonäön korostaminen tuntuu aivan naurettavalta.
Neuvoni on, ole niin kuin haluat itse olla ja pidä laseja. Terveys on tärkein. Silmälääkärini on jopa sanonut, että terveitä silmiä ei ole syytä leikata, jos ei ole pakko. Piilarit hylkäsin 15v käytön jälkeen, kun silmät alkoi kuivua liikaa, vanhenemiseen liittyvä juttu sekin
Poikaystäväsi on idiootti. Lehmät eivät käytä silmälaseja.
Jos poikaystäväsi haukkuu sinua mummoksi (miksi mummo on nykyään joku haukkumasana?) tai lehmäksi niin ehkä kannattais vähä miettiä, että kenen kanssa aikaa viettää. Itse en ainakaan haukkumista jaksaisi kuunnella tuollaisesta asiasta, mille ei itse edes voi mitään.
Et missään nimessä ala siirtyä piilareihin saatika suunnitella mitään laserleikkausta tuollaisen pölvästin takia!! Sen jälkeen sellaisilla on tapana keksiä uusi valituksen aihe. Nyt, rakas ystävä, järki käteen. Unohda tuollainen poikakaveri. Ansaitset pojan, joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet.
Jätä tämä poikaystävä, ja hanki sellainen joka tykkää sinusta sellaisena kuin olet.