Elämäni on pilattu-sanokaa jotain
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jotain.
Heheh
Ei sanottu eilenkään. Ei jaksa tänäänkään.
Ihme lypsämistä. Kerro itse elämästäsi ja jotain muuta kuin virtsatulehduksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihme lypsämistä. Kerro itse elämästäsi ja jotain muuta kuin virtsatulehduksesta.
No ei siellä nyt kuulemma olekaan tulehdusta, kun ei bakteeriviljelystä löydy mitään.
Sä et ole mielenkiintoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä nyt kuulemma olekaan tulehdusta, kun ei bakteeriviljelystä löydy mitään.
Voi ei. Siinä meni elämän sisältö.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan, ihan tavis olen. Luuletko, että pidän itseäni mielenkiintoisena? Edelleen, täällä on n. 1000 aloitusta. Piti sitten tähän tulla kommentoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Siinä meni elämän sisältö.
:D ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan, ihan tavis olen. Luuletko, että pidän itseäni mielenkiintoisena? Edelleen, täällä on n. 1000 aloitusta. Piti sitten tähän tulla kommentoimaan?
Kyllä sä huomiosta ainakin pidät. Laitat aina uppia kun ketjut meinaa tipahtaa etusivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä huomiosta ainakin pidät. Laitat aina uppia kun ketjut meinaa tipahtaa etusivulta.
Ei tätä oo upattu kertaakaan?
Jotain.