Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naista pitää kehua kauniiksi väkisin?

Vierailija
16.05.2018 |

Miksi joku pakottaa kehumaan jotain toista ihmistä kauniiksi, vaikkei hän ole sitä? Miksi pitää antaa vääristynyt kuva tekokehumisilla ?
Miksei voi olla rehellinen, kun varmasti kerran " kehumisen" kohde kerran itsekin tietää, että on perus tavis. Mielestä väärin toista lähimmäistä kohtaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pakotetaan ketään kehumaan toista, kerrotko tämän ihan ensi alkuun? Pyssy ohimolla?

Vierailija
2/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on joskus pakotettu kehumaan yhtään ketään? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan ole kehunut naista kauniiksi väkisin.

Vierailija
4/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus kuulemma outo maku, joten saatan kyllä ihan tosissaan diggailla ja sanoa kauniiksi jotakuta, joka on jonkun mielestä tavis.

Vierailija
5/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee vastaan rumia ihmisiä. Useaan otteeseen elämäni aikana olenkin havahtunut siihen, että näen lähes poikkeuksetta jokaisessa vastaantulijassa kauneutta. Kuulostaa varmaan hippeilyltä, mutta näin on. En kyllä silti väkipakolla kehu ketään kauniiksi, en edes niitä superhyper kauniita. Olen itsekin nainen, joten hankalaa kuvitella, missä tilanteessa näin jollekin tuntemattomalle tekisin. Tutut nyt tietty eri juttu. 

Vierailija
6/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö mitään kaunista löydä toisesta? Oletko varma, että johtuu toisen ulkonäöstä, vai olisitko sitten kuitenkin vain katkera ja ilkeä ihminen?

Vierailija
7/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä touhuahan ylläpidetään jo lapsesta asti, tyttöjä aina kehutaan kauniiksi, olivat tai ei. Eikö tytöillä ole muuta arvoa (tai naisilla) kuin se ainainen ulkonäkö. Ihan kuin oltais vain jotain hengettömiä nukkeja joita koristellaan. 

Oon kyllä sortunu itsekin sanomaan tytärtäni kauniiksi, viimeksi eilen, kun tuli luonnonkukilla koristeltu nuttura päässä kotiin. Mutta olen varma, että kehuisin poikaakin nimenomaan kauniiksi, jos mulla olisi poika. Koska niin ärsyttää se että toisessa sukupuolessa keskitytään vain ulkonäköön ja sen kyylämiseen, toisessa ei.. ja jos poikien ulkonäköä kehutaan, niin sana on eri sana, minä sanoisin kyllä kauniiksi, enkä komeaksi, ihan tahallaan, koska ärsyttää kaksinaamaisuus näissä asioissa.

Tulipas paasattua. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi