Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Sinun kanssasi kenelläkään miehellä ei ole kuin kaksi mahdollisuutta - ampua kuula kalloonsa tai lähteä pois” - 5 tarinaa shokkierosta

Vierailija
16.05.2018 |

https://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201805152200943653_rk.s…

Mä olen tuollainen shokkiyllärijättäjä. Jos siis kysyy mieheltä. Mies mustamaalasi minua suvulleen aina sen jälkeen kun hänen räksytyksensä väärästä siivoustekniikasta, käveltyylistä, pukeutumisesta, tiskaamisesta, yms ei mennyt perille vaan sanoin aina nasevasti takaisin. Aiitähän tuli riitaa ja mies käänsi sen niin etten pta kritiikkiä vastaan vaan olen narsitinen hullu. Lopulta huomasin, että aloin reagoida miehen puheisiin niin että kadotin elämäniloni kokonaan ja itseluottamukseni karisi olemattomiin.
Mies järjesti vuosisadan riidan mitä typerimmästä aiheesta taas, niin muistan että mittani tuli täyteen ja revin yhteiskuvamme hänen silmiensä alla. Mies vain katsoi ja luuli, että pelleilen, mutta jo seuraavassa hetkessä hankin itselleni asuntoa. Mies luulee vieläkin, että seuraavan puolen vuoden aikana tein hänelle shokkiyllärit kun muutin pois uuden miehen avustuksella, vaikka ihmetteli kuvanrepimisen jälkeen miksi meillä ei ole enää seksiä. Miksiköhän. Olin edellisen vuoden käsitellyt tulevaa eroa enkä päästänyt kyyneltäkään kun tein päätöksen lähteä. Se, että rakastuin uudelleen, oli sattumaa mutta päätin etten jätä elämättä siksi, että yksi idiootti oli imenyt aikaani kahden vuoden ajan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös jätin mieheni. Ei oltu naimisissa, mutta 10 vuotta oltiin yhdessä. Tulin töistä kotiin ja ilmoitin, että lähden nyt ja lähdin siltä seisomalta. Ainoa mitä hän sanoi oli AHA. Tiesin, että hän lähtee työmatkalle, niin sillä välin kävin tyhjentämässä omat tavarani asunnosta ja jätin avaimen pöydälle.

Vierailija
2/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan voimauttavia kertomuksia. Hyvä tytöt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voimaannuttavaa erossa on? Se on ikävä asia molemmin puolin, vaikka suhde on ollut vaikea ja raskas loppua kohti.

Idiootti.

Vierailija
4/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voimaannuttavaa erossa on? Se on ikävä asia molemmin puolin, vaikka suhde on ollut vaikea ja raskas loppua kohti.

Idiootti.

Ero on todellakin voimaannuttava kokemus jos uskaltaa tehdä sen ja pääsee eteenpäin elämässä.

Vierailija
5/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Ero on todellakin voimaannuttava kokemus jos uskaltaa tehdä sen ja pääsee eteenpäin elämässä.

Vielä parempi on päästä eteenpäin elämässä yhdessä ja kokea voimaantumista jatkuvasti.

Vierailija
6/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin miehen työmatkan aikana. Ilmoitin vain että en tule enää kotiin.

Ajoi sitten kaverin luo missä pidin majaani, ja siinä sitten tunnin juttelun jälkeen jätti minut alaovelle ja ero oli sillä selvä.

Vierailija
7/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnutte vielä oleva ylpeitä itsestänne? Hävetkää. Yllärieron ymmärrän vain ja ainoastaan silloin jos on fyysistä vaaraa. Muulloin se on silkkaa itsekkyyttä ja pelkuruutta. Toivottavasti saatte joskus maistaa omaa lääkettänne.

Vierailija
8/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin eroaminen olisi jokin häpeä nykypäivänä. Suhteet ovat vain elämänvaiheita. Jos se lakkaa olemasta hyvä diili niin kamat kantoon vaan ilman suurempia uikutuksia.

Vierailija
9/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen "yllätys"jättäjä.

Vuosia kuuntelin "painu v*ttuun" "haista v*ttu" "v*tun hu*ra" jne. Yhden kerran sit tuli mitta täyteen ja kun käski painua v*ttuun, sanoin että juu, muutan kahden viikon päästä. Toinen oli oikeasti yllättynyt. 🤦😂

Vierailija
10/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tollasia. Eka vuosien kaltoinkohtelu naista kohtaan ja sitten yllätytään kun toinen lähtee menemään.

Vierailija
11/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Vielä parempi on päästä eteenpäin elämässä yhdessä ja kokea voimaantumista jatkuvasti.

No tämähän riippuu aika lailla siitä, onko se toinen osapuoli täyspäinen.

Vierailija
12/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnutte vielä oleva ylpeitä itsestänne? Hävetkää. Yllärieron ymmärrän vain ja ainoastaan silloin jos on fyysistä vaaraa. Muulloin se on silkkaa itsekkyyttä ja pelkuruutta. Toivottavasti saatte joskus maistaa omaa lääkettänne.

Eihän se mikään ylläriero ole, jos nainen on puhunut ongelmista miehelle tai ne ovat muuten ihan selkeästi esillä, kuten ap:n tapauksessa.

Vierailija
13/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin yhden miesystäväni hänen ollessa töissä. Kaadoin vielä jäähyväisiksi miehen vessassa likoamassa olleet pyykit pyykkivesineen hänen sänkyynsä ja petasin sitten sängyn.

Tätä tietysti oli edeltänyt kolmen tunnin juttelu 19-vuotiaan tytön kanssa, joka tuli rimputtamaan miehen ovikelloa kun olin hänen kämpillään. Olivat kuulemma seurustelleet jo puoli vuotta. Minä olin tuolloin 28 ja mieheni 33. 

Mies yritti saada minua takaisin seuraavat puoli vuotta, kun ei ymmärtänyt miksi "niin äkkiä lähdin ilman mitään syytä". :D 

Vierailija
14/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä joskin surullisia tarinoita.

En osaa kuvitella, että kukaan nimittää puolisoaan noin inhottavasti ilman syytä.

Sehän on aina niin, että nimittäjä saa haukut.

Kukaan ei kysy, mikä tapahtuma nimittelyä edelsi.

Vierailija
15/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kostajaa aina kauhistellaan silmiä hurskaasti pyöritellen. "On se kauheata kun joku on katkera!"

Olisi syytä kysyä, mitä ihmiselle on tehty, kun hänestä tuli katkera.

Vierailija
16/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Minä jätin yhden miesystäväni hänen ollessa töissä. Kaadoin vielä jäähyväisiksi miehen vessassa likoamassa olleet pyykit pyykkivesineen hänen sänkyynsä ja petasin sitten sängyn.

Tätä tietysti oli edeltänyt kolmen tunnin juttelu 19-vuotiaan tytön kanssa, joka tuli rimputtamaan miehen ovikelloa kun olin hänen kämpillään. Olivat kuulemma seurustelleet jo puoli vuotta. Minä olin tuolloin 28 ja mieheni 33. 

Mies yritti saada minua takaisin seuraavat puoli vuotta, kun ei ymmärtänyt miksi "niin äkkiä lähdin ilman mitään syytä". :D 

Tyypillistä häiriintyneen ihmisen ilkivaltaista häiriökäyttäytymistä.

Vierailija
17/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä häiriintyneen ihmisen ilkivaltaista häiriökäyttäytymistä.

Siis...mieheltä vai minulta? :D 

Vierailija
18/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huh huh, vieläkin on silmät pyöreenä...

Mä luulin olevani huono jättäjä, mutta mähän olen suorastaan sankarillinen näihin verrattuna. Ei paljoa enempää voisi enää sikailla. Ok, toinen on ollut paska, mutta siltikin voisi osoittaa jotain empatiaa ja selittää edes vähän.

Vierailija
19/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin olevani huono jättäjä, mutta mähän olen suorastaan sankarillinen näihin verrattuna. Ei paljoa enempää voisi enää sikailla. Ok, toinen on ollut paska, mutta siltikin voisi osoittaa jotain empatiaa ja selittää edes vähän.

Eli siis mun olisi pitänyt empaattisesti selittää miehelle, joka oli mun kanssa "päällekkäin" seurustellut puoli vuotta minua melkein kymmenen vuotta nuoremman tytön kanssa, että miksi jätin? :) 

Eiköhän se tyttö hoitanut ne selittämiset kun seuraavan kerran tapasivat... :D 

Vierailija
20/25 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis mun olisi pitänyt empaattisesti selittää miehelle, joka oli mun kanssa "päällekkäin" seurustellut puoli vuotta minua melkein kymmenen vuotta nuoremman tytön kanssa, että miksi jätin? :) 

Eiköhän se tyttö hoitanut ne selittämiset kun seuraavan kerran tapasivat... :D 

Tarinasi on huono trolli. Kaikessa toistuu puoli vuotta ja muutenkin tyypillinen feministisankaritarina.