Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko sinä 8v lapsen ottaa korvakorut?

Vierailija
15.05.2018 |

Lapsi on nyt vinkunut korvakoruja kun hänen paras ystävänsä sai sellaiset hiljattain lahjaksi. Isä on sitä mieltä että ei, itse ajattelen samoin siksi että on muutenkin melko huithapeli ja hampaidenkin pesu usein jää.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jättää palan sisälle. Teen lävistyksiä ja rei'ityksiä. Väitätkö, että lävistämällä kanyylineulalla " ei jää palaa sisälle" ja pala jää kanyyliin. Kyllä on ilmoja pidellyt.

Vierailija
42/63 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani sai 5-vuotislahjaksi korvikset. Ai että sitä kauhistelujen määrää joiltain tyypeiltä :D Lapsen isä ei olisi antanut laittaa, mutta häneltä ei tajuttu edes kysyä asiaa. Lapsi on nyt 25v, ja edelleen hänellä on korvikset.

Nykyäänhän noita ei vissiin missään laiteta noin pienille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
44/63 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö sai korvikset 10v lahjaksi, halusi mutta ei halunnut aiemmin, kun pelkäsi että sattui.

Laitettiin mukavalla naislävistäjällä. Tyttö pyörtyi toisen korvan kohdalla, se oli aika hurjaa... Mutta ei ole katunut, rakastaa korviksia ja reiät parani hyvin ilman kummempaa hoitamista kuin vedellä huuhtelu (lävistäjän ohjeiden mukaan).

Vierailija
45/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit naimisissa nelikymppisen miehen kanssa, antaisitko hänen ottaa korvakorut? Jos hänellä ei olisi koskaan ennen ollut halua siihen, mutta neljänkympin kriisissä hän saisi idean.

Vierailija
46/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai neljä vuotiaana, eikä tullut traumoja. Nyt on 36v

Vierailija
47/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mä sain korvikset kun olin 8v.

Vierailija
48/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhammedko se siellä Aishalle koruja kyselee?

Vierailija
49/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän niitä vauvoillakin.

Vierailija
50/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mä sain korvikset kun olin 8v.

Synnyit muslimiperheeseen siis.

Vierailija
51/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotiaana tytär sai korvikset.

Itse otin 12 vuotiaana ekat. Tasaisesti joka vuoksi vähän lisää ja 16 vuotiaana huulikorun. 

Nyt aikuisena ei ole ollut mitään koruja, ei edes korviksia.

N33

Vierailija
52/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia pitää auttaa menemään illalla hammaspesulle ajoissa. Ja iltapalalle. Ei voi jättää lapsen varaan ja sanoa huithapeli. 

Vierailija
53/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin ottaa, sain itsekin 6-vuotiaana kun pyysin. Ymmärrän kyllä tuon täysi-ikäisyysaspektinkin.

Mutta miten ihmeessä hampaiden pesu tähän liittyy??

No mutta herttinen sentään, käytä vähän mielikuvitustasi. Jos ei pese hampaita jää korvien putsauskin. Eikös niitä pidä putsata säännöllisesti ainakin viikko kaks.

Vierailija
54/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia pitää auttaa menemään illalla hammaspesulle ajoissa. Ja iltapalalle. Ei voi jättää lapsen varaan ja sanoa huithapeli. 

Mainitaan ja ei tottele?

Vierailija
55/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin ottaa, sain itsekin 6-vuotiaana kun pyysin. Ymmärrän kyllä tuon täysi-ikäisyysaspektinkin.

Mutta miten ihmeessä hampaiden pesu tähän liittyy??

No mutta herttinen sentään, käytä vähän mielikuvitustasi. Jos ei pese hampaita jää korvien putsauskin. Eikös niitä pidä putsata säännöllisesti ainakin viikko kaks.

Nykyään ei tarvitse muulla kuin vedellä puhdistaa

Vierailija
56/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain korvikset ennen esikouluikää. Halusin ne itse eikä niiden kanssa ollut ongelmia. Kun aloitin koulun, muut tytöt ois kans halunnut korvikset. Myöhemmin alaikäisenä sain yhden muun lävistyksen.

Oon tykännyt jokaisesta lävistyksestäni mitä mulla on tai on ollut.

Päädyin arvostetulle ja hyväpalkkaiselle alalle. 

Vierailija
57/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 vuotiaana tytär sai korvikset.

Itse otin 12 vuotiaana ekat. Tasaisesti joka vuoksi vähän lisää ja 16 vuotiaana huulikorun. 

Nyt aikuisena ei ole ollut mitään koruja, ei edes korviksia.

N33

Sinä ja perheesi olette sairaita perverssejä.

Vierailija
58/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ois saanu lahjaksi kun täytti 7v. Tilamteessa pelotti ja jäi ottamatta. Tasi olla 9v kun rohkeini ottaan reiät. Mä kasarilla sain isän järjestämänä kun olin 5lk, vuosia en muista

Vierailija
59/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimien näkee ja ottaa vaimoksi. 

Vierailija
60/63 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin 4-vuotiaalle, kun vuoden niitä systemaattisesti pyysi. Ei ollut mitään ongelmia. Toiset sai tokalla tai kolmannella. Sen enempää ei ole halunnut, vaikka on jo iso teini.

Annoin muuten pienempänä myös värjätä hiuksia niillä poispestävillä neonväreillä. Sekin villitys meni ohi ja nykyisin haluaa pitää vain oman värinsä.

Minusta lapsellakin on oikeus päättää ulkonäöstään. Ja jos on kyse niinkin viattomasta jutusta kuin korvikset, en tekisi siitä numeroa vaan antaisin ottaa. Ne saa aina pois kuitenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi