Onko tuo yksi Miss Suomi -semifinalisti raskaana?
Vai onko mekko vain TODELLA epäimarteleva ja vielä sattunut turvotuspäivä kohdalle...
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Eveliina Jokinen muistuttaa Sieppiä, tummilla silmillä.
Onkin yksi kauneimmista.
Vierailija kirjoitti:
monet näyttivät tuossa videolla paljon nätimmältä kuin kuvissa
Tämäkin on kyllä totta. Jotenkin kauniista nuorista naisista saadaan missikisoissa aina stailattua ihme turkismummoja.
Miksi kellään ei ole kivan ruskeat hiukset vaan joko ihan blondeja tai sitten liian tummiksi värjättyjä. Trendihän on ollut jo vuosia sellaist luonnollisen väriset. Ja samoin meikki pitäisi olla ihan erilainen, luonnollisempi.
Naiset täällä taas haukkuu ja luo lisää ulkonäköpaineita kanssasisarilleen 😂😂😂😂
Tämä päivänä minkäänlainen nainen ei kelpaa. Ei yhtään minkäänlainen. Aina sinussa on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
menkka turvotus :D
No huh. EI Mulla ainakaan ole mitään turvotuksia menkkojen aikana. Mahtaa olla rankkaa jos on noin paha turvotus joka kuukausi?
Miksei miehille ole vastaavaa kilpailua? Että valittaisiin Suomen komein mies? Aina vaan naiset arvostelussa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin aivan samaa! Ja lisäksi joukossa on yksi, jonka ei todellakaan pitäisi olla missikilpailuissa.
Vain yksikö?
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehille ole vastaavaa kilpailua? Että valittaisiin Suomen komein mies? Aina vaan naiset arvostelussa. Huoh.
Tule pois tynnyristä, kyllä sellainen on.
Tää on aika vanha kilpailu. Voitaisiin lopettaa jo tämmönen. 😊
Ne tummatukkaiset oli kauneimpia. Joku Emilia ja Amandan nimiset. En muista sukunimiä enkä tarkkaan jaksanut edes katsoa. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menkka turvotus :D
No huh. EI Mulla ainakaan ole mitään turvotuksia menkkojen aikana. Mahtaa olla rankkaa jos on noin paha turvotus joka kuukausi?
EI mullakaan ole😂 ihan lättänä maha menkoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Waismaa on selvästi kasvoistaan kaunein.
Mä en tykännyt yhtään. :S
Oikeat rotunaiset päätyy malleiksi tai ei mihinkään kilpailuun. Noi on tommosta tusinatavaraa, paksua ja lyhyttä pissistä.
Waismaa on kaunein, muut on aika mielenkiintoisia... 🙄 Mutta eipä hänkään näytä kovin pitkältä, ehkä joku reilu 170 cm? Onko mittoja julkaistu missään?
Vähän kyllä ihmetyttää että nämäkö nyt oli ne kauneimmat hakijat 😑 missikisathan on kauneuskilpailu 😄.
Jotainhan tässä on vuosien mittaan tapahtunut, taso ei ole enää sama ja arvostus kisoja kohtaan kokenut inflaation. Osalla tytöistä on kaunis hymy, minkä itse koen tärkeäksi missille. Meikkiä on kyllä aivan överisti sutattu kaikkien kasvoille.