Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vilkuilee muita naisia

Vierailija
15.05.2018 |

En ole maininnu hänelle, mutta inhottaa kun hän vilkuilee muita naisia viereltäni..saattaa kääntyä perään katsomaan, tai mölisee jotain mmmm jonkun kauniin ohittaessa.
Tuntuu jotenkin tyhmältä.
Onko tämä normaalia ja pitääkö se vain hyväksyä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilu on normaalia, mutta kuka helvetti sanoo "mmmm ;))" kun joku kävelee ohi? :D

Vierailija
2/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin NORMAALIA kun mies katselee naisia. Mikäli katselisi muita miehiä, niin se ei olisi normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin NORMAALIA kun mies katselee naisia. Mikäli katselisi muita miehiä, niin se ei olisi normaalia.

Normaalia on rekisteröidä kauniit naiset ympärillä, sen sijaan tuijottaminen ja möliseminen on erittäin junttimaista. Ap, vaihtamalla paranee.

Vierailija
4/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun setämies aurinkolaseis/ sa oikein kurkotti kaula venyen katsellessaan ohimeneviä tyttöjä tiukoissa trikoissaan. Toivoin ukon ajavan kolarin, auttamaan en olisi jäänyt.

Vierailija
5/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän katsomisessa varsinaisesti ole mitään pahaa, mutta fiksu mies tekee tämän huomaamatta. Tai kun on liikkeellä yksin.

Todella junttia jäädä jonkun perään huokailemaan, kyllä mä hermostuisin ainakin.

Vierailija
6/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea

Vierailija
7/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tai ei, mä en tollasta kattelis yhtään. Jos mä oon mukana ei tartte tuijottaa saati sit mitään mumista??! Yksinollessaan tehköön miten parhaaksi näkee.

Vierailija
8/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse kato miehiä. Komeita nuoria. Mitä lepakoita naisista on tullut?

Vierailija
9/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
10/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta vuosikymmentä vielä menee ennen kun ymmärretään että miehen seksuaalinen halu on kovempi kuin naisen.

Vierailija
11/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Kuka mies voi näin kesällä vastustaa hyviä tissejä ja peppuja tuolla katukuvassa! Itse voi vilkuilla salskeita nuoria miehiä jos noin harmittaa.

Vierailija
12/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta vuosikymmentä vielä menee ennen kun ymmärretään että miehen seksuaalinen halu on kovempi kuin naisen.

Taitaa mennä ikuisuus?

Vierailija
13/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin päinvastoin.

Vierailija
14/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun ukko katsoo ravintolassa muita naisia ja pitää käsiään pöydän alla.

Kerran mä kysyin hiplaatko sä munias ja se suuttu.

Vierailija
15/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Kuka mies voi näin kesällä vastustaa hyviä tissejä ja peppuja tuolla katukuvassa! Itse voi vilkuilla salskeita nuoria miehiä jos noin harmittaa.

Mua harmittais ainoastaan käytöstapojen puute. Häpeäisin tollasta miestä!

Vierailija
16/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse kato miehiä. Komeita nuoria. Mitä lepakoita naisista on tullut?

Missä kohtaa aloittaja sanoi, ettei katso?

Vierailija
17/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi tuttava, yli 60 v, kyttää naisia päästä varpaisiin tosi avoimesti. Sen seurassa on todella ärsyttävää olla kun on jotain puhumassa ja huomaa ettei mies kuuntele yhtään kun keskittyy vaan kyyläämiseen ja naisten arvioimiseen. Typerintä on se, kun kyyläilyn päätteeksi tämä mies sanoo: "näitkö kun noikin naiset on kiinnostuneita musta kun noin pitkään katselevat! Mikähän mussa oikein on kun saan joka paikassa naisilta näin paljon huomioo!"

Todellisuudessa naiset katsovat mitä vit*ua toi äijä kyylää. Kaikkien ilmeet on kiusaantuneita ja ärtyneitä. Ite saa hävetä silmät päästä.

Vierailija
18/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoittakaa vielä vähän enemmän ihmisten normaalia käytöstä niin saadaan taas lisää mielenterveysongelmaisia ja muita sekopäitä Suomeen. On tämä sairas maa.

Vierailija
19/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yksi tuttava, yli 60 v, kyttää naisia päästä varpaisiin tosi avoimesti. Sen seurassa on todella ärsyttävää olla kun on jotain puhumassa ja huomaa ettei mies kuuntele yhtään kun keskittyy vaan kyyläämiseen ja naisten arvioimiseen. Typerintä on se, kun kyyläilyn päätteeksi tämä mies sanoo: "näitkö kun noikin naiset on kiinnostuneita musta kun noin pitkään katselevat! Mikähän mussa oikein on kun saan joka paikassa naisilta näin paljon huomioo!"

Todellisuudessa naiset katsovat mitä vit*ua toi äijä kyylää. Kaikkien ilmeet on kiusaantuneita ja ärtyneitä. Ite saa hävetä silmät päästä.

Äijällä on itsetunto kohdillaan. :D:D

Vierailija
20/39 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli tuollainen ja oli uskoton mies. Nyxä ei katsele (kun on seurassani) ja hyvä niin. Tietysti on normaalia, että mies tai nainen rekistöröi hyvännäköiset vastakkaisen sukupuolen edustajat (jos siis kiinnostus kohdistuu vastakkaiseen sukupuoleen ylipäänsä), mutta vain moukat näyttävät sen avoimesti kumppaninsa seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän