Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Op ja laskut odottaa katetta

Vierailija
15.05.2018 |

Ohjelmoin ja hyväksyin tilipäivälle laskut, ja nyt vaikka tili on tullut, niin kaikki laskut ovat "odottaa katetta" - tilassa. Mistä ihmeestä johtuu?

T. Dumbass, joka on ihan paniikissa, kun ei osannutkaan maksaa laskuja, vaikka viimeiset 15 vuotta on sujunut kyllä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lähtee vielä samana päivänä. Mulla näyttää joka kerta tilipäivänä tuon ilmoituksen. Ei tarte hätäillä.

Vierailija
22/25 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräajoja on tänään normaalia enemmän veronpalautusten takia.

Kaikki missä on tänään eräpäivä, ajetaan tälle päivälle. Huoli pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun palkka tulee samana päivänä ja laitat laskut samalle päivälle. 🤦🏼

Laskujen eräajo voi olla aikaisemmin kuin palkan maksun eräajo. Siksi laskut eivät menneet kun ei ollut rahaa tilillä.

No aina minulla on toiminut, toki pankki on eri. Palkka on tilillä heti kun vuorokausi vaihtuu, ja laskut näkyvät varauksina aamuun saakka, ja maksut lähtevät aamulla tililtä.

Vierailija
24/25 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaan olla, pankki maksaa laskut sitten kun katetta tilillä. 

Jostain syystä rahaa ei ole ollut tilillä kun pankki yrittänyt jonossa olevia maksuja maksaa tililtä. Yrittävät seuraavina tunteina ja päivinä uudelleen.

Muuten se on ihan ok laittaa samalle päivälle laskuja maksuja maksuun kun rahaa on tulossa. 

Tässä on kokonainen vuorokausi tätä päivää ja maksuja maksu aikaa.

Vierailija
25/25 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menetellyt näin, maksan kaiken tärkeimmän jo 1. päivä jolloin yleensä on rahaa, vaikka eräpäivä olisi myöhemmin.  Nyt asetin ne oikeat eräpäivät.  Muokkaus mobiilissa onnistuu näin, vaihtaa vain kun rahat näkyvät.