Nainen saa imettää missä haluaa
Luonnollista. Miehetkin kuseskelevat kaduille kaikkien nähden viikonloppuina, sehän ei ketään haittaa. Vauva ei voi säädellä nälkäänsä, aikuinen mies voi pidättää kusilammikkonsa.
Ällöttääkö? Voi voi, minuakin ällöttää miesten masturbointi ja paidattomuus sekä hiki. Minäkään en halua katsoa naisia jotka on kaavutettu tunnistamattomiksi.
Kommentit (9)
Minulle on yhdentekevää, vaikka naiset kulkisivat alasti kadulla. Mutta jos minä olisin nainen, peittäisin rintani liinalla imettäessäni. Ihmettelen, ettei kaikki naiset näin tee. Etenkin jos muiden tuijotus tuntuu ikävälle.
Kyllä minua ainakin haittaa miesten kuseminen kaduille. Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että lapsen imettisen oikea paikka olisi koti tai joku muu ei-julkinen tila. Jos kuitenkin *täytyy* imettää silloin kun ei ole yksityisessä tilassa, niin silloin sen voi toki tehdä myös julkisesti. Joskin silloinkin voisi mennä vähän syrjemmälle.
Jos julkisesti pitää imettää täytyy olla joku itsensäpaljasteluvietti.
Juu, saahan sitä, mutta sitten ei kannata itkeä kun muut pitävät vähän vajaana kun ala carte-ravintolassa läväyttää tissit tiskiin ja ruokkii vauvansa rinnat paljaana.
Minäkin pidän vajaana naista joka alistuu ottamaan nimen mieheltä jolle ei ole sukua;) teitä tosin ihan tutkitusti pidetään vajaina;)
Eiköhän tää aihe ole jo aikoja sitten läpikotaisin koluttu.
Jos nainen saa imettää missä haluaa, on miehenkin saatava imettää missä haluaa.
Naisten kuseskelu kadulle ja julkinen masturbointi ei tunnu sinua haittaavaan.
Erikoiset mielipiteet...