Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelkään että oon raskaana

Vierailija
15.05.2018 |

ikää jo paljon, vähän yli 40 ja kaksi teini-ikäistä lasta löytyy joilla vaikea ikä juuri nyt ja ovat haastavia. En kestä jos oon raskaana, ollut viime aikoina vaikeaa henkisesti ja tiedän että kaikki tuomitsisi mut. Mies siis löytyy, en ole yh, mutta meilläkin ollut vaikeaa. Yhdet kk jääneet välistä, ennen ei ole tapahtunut tälläistä, melkein toivon jo vaihdevuosia, muita oireita ei ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori, vauva voisi tuoda elämääsi paljon iloa, jospa teidän molempien elämään.

Vierailija
2/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ku pitää vielä tuossa iässä jaella nivusia pitkin kyliä. Ei tämä ihmiskunta muuksi muutu.

Vierailija
4/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen. Siitos on aina ilonaihe.

Vierailija
5/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ihmiset ehkäisy

Vierailija
6/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kaikki tuomitsisivat sinut ja mistä asiasta?

Vierailija
7/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki tuntemani ihmiset, kukaan ei hyväksyisi vaan kaikki päivittelisivät ja ei ei ollut suunniteltu juttu jos oon raskaana, yhden testin tein pari viikkoa sitten ja oli negatiivinen. Nyt en uskalla enää testata.

ap

Vierailija
8/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki tuntemani ihmiset, kukaan ei hyväksyisi vaan kaikki päivittelisivät ja ei ei ollut suunniteltu juttu jos oon raskaana, yhden testin tein pari viikkoa sitten ja oli negatiivinen. Nyt en uskalla enää testata.

ap

Kannattaa testata äkkiä, jos haluat tehdä keskeytyksen, se on helpompaa mitä aiemmin sen tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi