Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö naiset/miehet pikkuhousuja ja miehet kalsareita

pervo
15.05.2018 |

Tiedän muutamia naisia jotka ei pidä pikkuhousuja. Kätevää voi nusasta vaikka porttikongissa ei tarvitse riisuuntua. Jos naisella on hengittävät vaatteet ja poslari, niin jäähdyttää kuulemma pillua jonkinverran. Minä en pidä ja naiset vilkuilevat varsinkin kun on shortsit jalassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ku pidän shortseja.

Vierailija
2/5 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on usein pelkät shortsit päällä. Siis jos on sellaiset pehmeää kangasta olevat. Liikkuva etumus tuntuu kiinnittävän joidenkin huomion. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin monen naisen ja miehen että kesäkuumalla ei käytetä alusvaatteita. ainaski meillä ei käytetä, mutta silloin kun on menkkojen aika. Nussiminen kyllä käy.

Vierailija
4/5 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervo kirjoitti:

Tiedän muutamia naisia jotka ei pidä pikkuhousuja. Kätevää voi nusasta vaikka porttikongissa ei tarvitse riisuuntua. Jos naisella on hengittävät vaatteet ja poslari, niin jäähdyttää kuulemma pillua jonkinverran. Minä en pidä ja naiset vilkuilevat varsinkin kun on shortsit jalassa.

Vilkuilevat varmaan sitä märkää länttiä, kun kusitippoja on valunut wc:ssä käymisen jälkeen etumukseen! Kantsis pitää alkkareita alla, niin jäis tipat niihin.

Vierailija
5/5 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pervo kirjoitti:

Vilkuilevat varmaan sitä märkää länttiä, kun kusitippoja on valunut wc:ssä käymisen jälkeen etumukseen! Kantsis pitää alkkareita alla, niin jäis tipat niihin.

En ookaan ajatellut koskaan, että alushousujen tarkoitus on kerätä virtsatippoja. :D Yleensä yritän hoitaa hommat niin, ettei tarvi housuihin kuivata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan