Ystavani (?) katkaisi valinsa minuun. Ei halua enaa millaan tavalla olla yhteydessa, ja syyksi sanoi sen etta olen kiinnostunut hanen aviomiehestaan :0
Onko tollainen ihan tervettä? Taustaksi voin sanoa, että en ole kiinnostunut hänen aviomiehestään (jonka kanssa olin joskus monta vuotta sitten kaveri), en flirttaile hänen aviomiehensä kanssa ja itse asiassa en ole edes tavannut koko miestä ainakaan kolmeen vuoteen.
Nyt siis ystävältä (?) tuli meiliä, jossa sanoi ettei halua olla minun kanssani enää missään tekemisissä ja selitys oli tuo.
Kommentit (2)
Ihan yhtä mahdotonta on varmaan sinunkaan sanoa mitään. Kuulostaa siltä, että jokin on vialla, oli se sitten mielenterveydessä tai elämäntilanteessa (esim. pettävä mies, epäilee kaikkia suotta). Ehkä molempia. Jos tilanne on noin kuuma että hän sen kummemmin selittämättä tarjoaa tuollaista syytä, niin en usko että sinun kannattaa hämmentää soppaa ihan heti vaan odottaa ainakin jonkin aikaa.
Mun mielipide vaan asiasta.
t: 2
Neuvoisin vastaamaan kertomalla että et ole kiinnostunut hänen miehestään ilman sen kummempia selittelyjä. En jättäisi häntä siihen käsitykseen että hän on oikeassa, " kun se ei kerran edes vastaa" . Sen jälkeen voit sitten olla ihan hyvillä mielin itsestäsi - ystävä voi vielä palata, kun huomaa miten hölmö on ollut.