Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pakkaat ostoksiasi kassalla niin vilkuiletko välillä jonossa olevia?

Vierailija
15.05.2018 |

Vai keskitytkö vain pakkaamaan omat ostoksesi välittämättä muiden jonossa olevien tuijottelusta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ympärilleni katselen, enkä vain tuijota sitä omaa ostoskoria tai kassia. En kyllä koskaan koe että kukaan mitään tuijottelisi. 

Vierailija
2/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ympärilleni katselen, enkä vain tuijota sitä omaa ostoskoria tai kassia. En kyllä koskaan koe että kukaan mitään tuijottelisi. 

Miten voit tehdä kahta asiaa samaan aikaan? Minulla ainakin maitopurkki meinasi mennä huti kassista kun samalla vilkuilin kassatätiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkasen välillä onko tuttuja.

Vierailija
4/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, joskus katselen ympärille joskus vaan pakkaan. Kenenkään katseet eivät minua haittaa.

Vierailija
5/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä katselen ympärilleni, mutta en "vilkuile" muita. En myöskään tiedä tuijotellaanko minua, miksi tuijoteltaisiin? Ihan samanlainen asiakas olen kuin kaikki muutkin. 

Vierailija
6/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Minulla on aina mukana suurennuslasi, jonka läpi tarkkailen ympäristöä.

Vierailija
7/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Minulla on aina mukana suurennuslasi, jonka läpi tarkkailen ympäristöä.

Sinulla on siis silmälasit?

Vierailija
8/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu jonosta ja omista ja toisten ostosten määrästä. Pitkät jonot ja kaikilla paljon tavaraa, en paljon vilkuile vaan yritän olla ripeä. Vähän tavaraa, ehdin katsella näkyykö tuttuja. Toisten tuijotteluja en ole huomioinut.

Vierailija
9/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
10/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todelllakaan katsele muita. Keskityn pakkaamiseen ja poistun nopeasti pois kaupasta. Kaupassa käynti on minulle vain pakollinen käynti, ei miellekäs tapahtuma.

Vierailija
11/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselisin?

Vierailija
12/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ehdi vilkuilla, kun se kassa työntää apinan raivolla niitä tavaroita hihnan päähän. Käydään kerran viikko tekee ruoka ostot, niitä tulee enemmän. Inhoon koko kassa tapahtumaa kun kassat on niin nopeita ettei ehdi samaan tahtiin pakata. Sitten ilmoitetaan hinta ja puolet on vielä pakkaamatta. Ei ehdi katsella muita. Jos mies on mukana , on vähän helpompaa.

Vierailija
13/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vain sen verran kassalla, että miten kiire mulla on pakata. Mie kun kannan kävellen selkäkipuisena kassit, niin tahtoisin asetella hyvin ne ostokset reppuun ja kassiin.

Vierailija
14/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiireen mukaan välillä. 

Vierailija
15/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä vilkuilisin-evvk.

Vierailija
16/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa vilkuilla; kamat kassiin ja ulos sassiin.

Vierailija
17/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire teillä oikein on?

Vierailija
18/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiire teillä oikein on?

Onko kauppa sinulle joku kyttäyspaikka? Mene vaikka kauppaan vartijaksi niin saat kyttäillä ihan tarpeeksi.

Vierailija
19/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään suu auki hoo moilasena tuijottamaan jonoa välillä, sitten jatkan pakkaamista heitellen tavaroita kassiin.

Vierailija
20/30 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, ja juuri tuollaiset tilanteet, joissa olen "jumissa" toisten silmien alla, ovat ahdistavimpia. Yritän olla vilkaisematta jonoon, koska jos näkisin jonkun tuijottavan, alkaisi ahdistaa vielä pahemmin sekä punastuttaa. Yritän pakata mahdollisimman nopeasti päästäkseni poistumaan paikalta.