Muistatko nuoruuden disco-iltoja...
..ja sitä jännitystä :) Olitko itse tanssimassa, haettiinko sinua vai seinäkukkasena? Mitä tapahtumia on jäänyt mieleen? Mitä biisejä?
Muistellaan...
Kommentit (8)
ja yläasteella olin lähinnä seinäkukkasena (hitaiden aikana, mulla oli pinkon maine) vaikka aina sinne jännityksellä lähdin. Nyt myöhemmin muistellen se oli jotenkin niin viatonta (ainakin omalta osaltani), katselin vain kaukaa ihastuksiani, etukäteen mietin, mahtoivatko olla tulossa. Biiseistä mieleen ei ole jäänyt hirveästi... Alice Cooperin Poison, Batman ja Rydman, ei oikein muistu mieleen.
Elämäni parhaat disco illat vietin 16-kesäisenä Englannissa kielikurssilla: Dr. Alban, Ace of Base (All That She Wants), Informer... Silloin olin kauneimmillani hoikkana ja vaaleana ja hakua oli :)
Kertokaahan muutkin!
AP
Mikähän järki siinäkin oli? Erityisesti hitaiden aikana sitä vain käveltiin ja keskellä tanssi se yksi vakipari :)
" Jos käyt kosteana muustakin kuin hiestä ja haluat saada mustaa miestä joka aktia ei jätä puolitiehen sekä viehätysvoima on mustan miehen, mikä siinä mustassa viehättää onko mustalla valkoista pidempää..." Hausmylly, Mc Nikke T, Raptori... Siihen aikaan oli tosi hyvää musaa, harmi kun esiintyjien nimiä ei enää oikein muista!
Olin kyllä aina pitkin iltaa tanssilattialla. Nopeita tanssittiin kaverin kans kaikki parhaimmat ja kun hitaat alkoi niin muistan varsin hyvin sen jännityksen... oooh. En kyllä paljonkaan ollut seinäruusuna, vaan pääsin kyllä hitaille helposti =oO
Oi niitä aikoja.
sitten tuli se oikea henkilö... jonka kanssa tanssimme anna hanskin: jos et sä soita biisiä :))
kun meillä oli vientiä discossa. Oltiinkin kyllä melkoisia horatsuja, tottakai! Tosi kilttejä ja kunnollisia.
Muistan kyllä ne limudiskot, jossa n. 15-16 -vuotiaina pyörittiin! Siihen aikaan soi mm. Technotronic Pump Up the Jam, Raptorin Oi beibi (oi beibi mä rakastan sua oikein kovasti, miksi ihmeessä isäsi on rovasti...), Roxetten She' s got the look jne. Hitaita en muista... Taisi sitä päästä välillä tanssimaankin. =) Yleensä oltiin kyllä ihan kaatokännissä jo tuolloin. Sitten maanantaina kouluun kaula syötynä. Hoh.
Kyllä haettiin tanssimaan. Nowember rain oli kiva kun se kesti 10min...